مصاحبه های فرمالیته با سرمایه گذاران قبول شده کبک در پاریس
22 جولای 2016 - 21:48
بازدید 479
12

پیرو اخبار پیشین د رمورد رفتار غیر قانونی سفارت کانادا در پاریس مبنی به دعوت به مصاحبه قبول شدگان سرمایه گذاری کبک (دارندگان گوایه انتخاب کبک در مرحله فدرال) و درخواست مدارک مفصل از آنانُ همانگونه که می دانید خوشبختانه با پیگیری اداره مهاجرت کبک و نیز اعتراضات گسترده ای که انجام شد موضوع ختم […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیرو اخبار پیشین د رمورد رفتار غیر قانونی سفارت کانادا در پاریس مبنی به دعوت به مصاحبه قبول شدگان سرمایه گذاری کبک (دارندگان گوایه انتخاب کبک در مرحله فدرال) و درخواست مدارک مفصل از آنانُ همانگونه که می دانید خوشبختانه با پیگیری اداره مهاجرت کبک و نیز اعتراضات گسترده ای که انجام شد موضوع ختم به خیر شد و سفارت از اشتباه خود عقب نشست. سی نفر برای مصاحبه دعوت شده بودند که عده ای کنسل شدند. تعدای در ماه جولای به سفارت رفتند و عده ای قرار است در ماه سپتامبر برای مصاحبه به سفارت مراجعه کنند.

اخبار رسیده از زبان مصاحبه شدگان حاکی از آن است که مصاحبه با تذکر این نکته که موضوع به هیچوجه به انتخاب کبک مربوط نیست شروع شده و به طرح سوالاتی در حوزه شخصی افراد به بهانه امنیتی محدود می شود. به تعبیر دیگر تنها اطلاعات مندرج در فرم شخصی افراد بازخوانی می شود و جای نگرانی برای مصاحبه شوندگان ماه سپتامبر نیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar