معرفی قانون جدید خدمات مهاجرت ساسکاچوان
07 جولای 2024 - 8:27
بازدید 127
10

قانون جدید، فرآیند استخدام را تسهیل می‌کند به گفته وب سایت دولتی، قانون خدمات مهاجرت ساسکاچوان با هدف تقویت توانایی این استان برای مدیریت و نظارت بر سیستم مهاجرت و محافظت از نیروی کار خارجی در برابر استثمار از اول جولای 2024 اجرایی شد. قانون جدید جایگزین «قانون خدمات استخدام و مهاجرت نیروی کار خارجی» […]

ارسال توسط :
پ
پ

قانون جدید، فرآیند استخدام را تسهیل می‌کند

به گفته وب سایت دولتی، قانون خدمات مهاجرت ساسکاچوان با هدف تقویت توانایی این استان برای مدیریت و نظارت بر سیستم مهاجرت و محافظت از نیروی کار خارجی در برابر استثمار از اول جولای 2024 اجرایی شد.

قانون جدید جایگزین «قانون خدمات استخدام و مهاجرت نیروی کار خارجی» (Foreign Worker Recruitment and Immigration Services Act) شد و همه مقامات مهاجرت در ساسکاچوان را تحت یک نهاد قانونگذاری قرار می‌دهد.

قانون جدید این امکان را به استان می‌دهد تا به نیازهای پویا و در حال تغییر سیستم مهاجرت پاسخ دهد و فرآیند استخدام کارفرمایان را برای رفع نیازهای نیروی کار ساده کند.

جرمی هریسون (Jeremy Harrison) وزیر مهاجرت و آموزش شغلی گفت: «ساسکاچوان به جذب تازه واردان از سراسر جهان ادامه می دهد. این نیروها برای رشد اقتصاد و تامین نیازهای بازار کار استان ضروری هستند.»

این قانون تقویت شده، توانایی ساسکاچوان را برای محافظت از نیروی کار خارجی ورودی به استان افزایش می‌دهد، پردازش را برای کارفرمایان ساده می‌کند و استاندارد جدیدی برای یکپارچگی در کانادا ایجاد می‌کند.

«قانون خدمات استخدام و مهاجرت نیروی کار خارجی» (FWRISA) که در ابتدا در 11 اکتبر 2013 اجرا شد، برای محافظت از نیروی کار خارجی و سایر مهاجران در برابر سوء استفاده به هنگام استخدام توسط کارفرمایان ساسکاچوان، ایجاد شده است.

قانون جدید در راستای تضمین این موضوع است که استان می‌تواند این اهداف را پیش برده و نیروی کار مورد نیاز  را برای حمایت از اقتصاد و  رشد جوامع جذب و حفظ کند.

دولت ساسکاچوان ادعا می‌کند که این اقدام کمک می‌کند تا به هدف خود یعنی 1.4 میلیون نفر تا سال 2030 برسد.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

افزایش مشاغل واجد شرایط برای اجازه کار در برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان

برنامه نیروی متخصص استان ساسکاچوان

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339، 02191008338 یا 02159174000 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) (کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar