صدور 57 دعوتنامه مهاجرتی کانادا در برنامه استانی بریتیش کلمبیا
08 جولای 2020 - 15:42
بازدید 542
16

استان بریتیش کلمبیا در 7 ژوئیه، یک انتخاب جدید در حوزه فناوری برگزار و 57 دعوت نامه صادر کرد. برنامه نامزدی استانی بریتیش کلمبیا(BC PNP)  در حوزه فناوری در سال 2017 برای کمک به کارفرمایان در جذب مهاجران بالقوه در بخش فناوری اطلاعات (IT) و تسهیل روند مهاجرت برای کارگران فناوری خارجی و دانشجویان بین […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان بریتیش کلمبیا در 7 ژوئیه، یک انتخاب جدید در حوزه فناوری برگزار و 57 دعوت نامه صادر کرد.

برنامه نامزدی استانی بریتیش کلمبیا(BC PNP)  در حوزه فناوری در سال 2017 برای کمک به کارفرمایان در جذب مهاجران بالقوه در بخش فناوری اطلاعات (IT) و تسهیل روند مهاجرت برای کارگران فناوری خارجی و دانشجویان بین المللی، راه اندازی شد.

برنامه نامزدی استانی بریتیش کلمبیا به صورت هفتگی دعوت نامه هایی را در حوزه فناوری، به متقاضیان واجد شرایط با پیشنهاد شغلی یک ساله معتبر در یکی از مشاغل مشخص شده در برنامه صادر می کند. پیشنهاد کار همچنین باید حداقل 120 روز در زمان درخواست فرصت داشته باشد.

در انتخاب 7 ژوئیه، دعوت نامه های صادرشده به متقاضیان در رده های نیروی متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی از جریان های اکسپرس انتری BC (EEBC) و مهاجرت از طریق مهارت انجام شد.

متقاضیان منتخب در کلیه زیرشاخه ها نیاز به حداقل امتیاز استانی 80 داشتند.

متقاضیان اکسپرس انتری که نامزدی از بریتیش کلمبیا را دریافت می کنند، 600 امتیاز به امتیاز سیستم جامع رتبه بندی (CRS) اکسپرس انتری آنها اضافه می شود که به طور مؤثر دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA) را در انتخاب بعدی فدرال تضمین می کند.

برای مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق رده بندی نیروی متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی، افراد باید ابتدا از طریق پورتال آنلاین BC PNP پروفایل ایجاد کرده و در سیستم ثبت نام مهارت های مهاجرتِ برنامه (SIRS) ثبت نام کنند.

جزئیات آخرین انتخاب در حوزه فناوری BC PNP

استان بریتیش کلمبیا تاکنون در سال 2020 از طریق BC PNP ، 14 انتخاب فقط در حوزه فناوری انجام داده است که جدیدترین آنها قبل از انتخاب امروز در 9 و 23 ژوئن برگزار شدند.

داده های آماری اخیر نشان می دهد که سال گذشته برای بریتیش کلمبیا سال پراهمیتی بود. مهاجرت از نظر ثبت نام کنندگان، متقاضیان و حوزه فناوری.

تعداد متقاضیان در حوزه فناوری در سال 2019، 1509 بوده است که نسبت به سال 2018، 33% افزایش داشته است. متقاضیان حوزه فناوری 23% از کل متقاضیان را به خود اختصاص داده اند، با 17.4% در سال 2018.

علاوه بر این، لازم به ذکر است که بریتیش کلمبیا همچنان به دعوت کارگران و فارغ التحصیلان خارجی در مشاغل غیر فناوری ادامه می دهد. هفته گذشته، این استان بزرگ ترین انتخاب خود را از زمان شروع همه گیری کروناویروس و دومین انتخاب بزرگ سال 2020 خود را برگزار کرد. در کل 314 متقاضی اکسپرس انتری و مهاجرت از طریق مهارت در این انتخاب دعوت شده اند. این تعداد از دعوت ها قابل مقایسه با تعداد دعوت نامه های صادر شده در بزرگ ترین انتخاب است که در تاریخ 10 مارس، قبل از شروع همه گیری کرونا برگزار شد و در آن 332 دعوت نامه صادر گردید.

 

منبع خبر: CIC News, July 07, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar