صدور 195 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد (PEI)
20 دسامبر 2020 - 11:39
بازدید 626
11

متقاضیان «اکسپرس انتری»، (Labour Impact)، و (Business Impact) می توانند برای نامزدی استانی PEI اقدام کنند. «جزیره پرنس ادوارد» آخرین انتخاب امسال خود را در 17 دسامبر برگزار کرد. در «انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد» (PEI PNP) در مجموع 195 دعوتنامه صادر شد. 174 دعوتنامه به متقاضیان اکسپرس انتری و «Impact Labour»، و 21 دعوتنامه […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیان «اکسپرس انتری»، (Labour Impact)، و (Business Impact) می توانند برای نامزدی استانی PEI اقدام کنند.

«جزیره پرنس ادوارد» آخرین انتخاب امسال خود را در 17 دسامبر برگزار کرد.

در «انتخاب استانی جزیره پرنس ادوارد» (PEI PNP) در مجموع 195 دعوتنامه صادر شد. 174 دعوتنامه به متقاضیان اکسپرس انتری و «Impact Labour»، و 21 دعوتنامه به متقاضیان «Business Impact» دارای حداقل 85 امتیاز تعلق گرفت.

برنامه های انتخاب استانی (PNP) به استان ها و قلمروهای کانادا اجازه می دهند تا متقاضیان مهاجرت را که نیازهای بازار کار آنها را برآورده می کنند، انتخاب کنند. این برنامه ها گاهی اوقات با «سیستم فدرال اکسپرس انتری کانادا» همسو هستند.

 

شاخه «اکسپرس انتری PEI»

شاخه «اکسپرس انتری انتخاب PEI» در واقع یک PNP پیشرفته است که در سیستم اکسپرس انتری دولت کانادا فعالیت دارد.

سیستم «اکسپرس انتری» درخواست های مربوط به سه برنامه گروه اقتصادی را مدیریت می کند: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال»، «برنامه نیروی ماهر فدرال»، و «برنامه تجربه کانادایی».

داوطلبان واجد شرایط در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) بر اساس سن، سابقه کار، تحصیلات، و تسلط به زبان انگلیسی و فرانسه امتیازدهی می شوند.

به داوطلبان اکسپری انتری که نامزدی استانی دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز فوق العاده CRS اعطا می شود، و در انتخاب بعدی اکسپرس انتری، دعوتنامه برای تقاضا (ITA)  برای اقامت دائم آنها تضمین خواهد شد.

برای اقدام به اخذ نامزدی استانی از PEI، کاندیدهای اکسپرس انتری باید یک پروفایل ابراز علاقه مندی (EOI) از طریق PEI PNP ایجاد کنند.

به پروفایل های EOI براساس سیستم امتیازات منحصر به فرد هر استان، امتیاز داده می شود. سپس متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می شوند تا از طریق انتخاب های ماهانه درخواست دهند.

PEI PNP تعداد متقاضیان اکسپرس انتری و Labour Impact، یا حداقل امتیاز EOI موردنیاز برای هر شاخه را ارائه نداد.

 

«شاخه Labour Impact»

این شاخه مربوط به اتباع خارجی است که پیشنهاد شغلی معتبری در PEI دارند و توسط کارفرمای خود پشتیبانی می شوند. این افراد به سه زیرشاخه تقسیم می شود: «نیروی کار متخصص»، «نیروی کار به شدت مورد نیاز» و «فارغ التحصیل بین الملل»

داوطلبان در این گروه همچنین باید مشخصات EOI را ارائه دهند تا از طریق «شاخه Labour Impact» برای نامزدی استانی در نظر گرفته شوند.

 

«شاخه Business Impact»

21 داوطلبی که از این شاخه در ۱۹ نوامبر دعوت شدند، نیاز به حداقل امتیازEOI  85 داشتند. این دعوتنامه ها تحت «زیرشاخه اجازه کار» صادر شده اند که برای کارآفرینان خارجی است که می خواهند در PEI صاحب و مدیر یک تجارت باشند.

 

منبع خبر: princeedwardisland.ca, December 2020

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar