صدور 191 دعوت‌نامه برای متقاضیان مهاجرت در صدمین انتخاب استانی منیتوبا
10 اکتبر 2020 - 16:57
بازدید 620
11

منیتوبا تاکنون در سال 2020، تعداد 3,862 دعوت نامه برای متقاضیان PNP این استان صادر کرده است. منیتوبا در آخرین انتخاب خود، تعداد 191 دعوت نامه برای متقاضیان انتخاب استانی صادر کرد تا برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند. برنامه انتخاب استانی منیتوبا (MPNP)، نیروی متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی را از طریق سه […]

ارسال توسط :
پ
پ

منیتوبا تاکنون در سال 2020، تعداد 3,862 دعوت نامه برای متقاضیان PNP این استان صادر کرده است.

منیتوبا در آخرین انتخاب خود، تعداد 191 دعوت نامه برای متقاضیان انتخاب استانی صادر کرد تا برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند.

برنامه انتخاب استانی منیتوبا (MPNP)، نیروی متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی را از طریق سه شاخه مهاجرتی زیر دعوت کرد:

  • نیروی متخصص در منیتوبا
  • شاخه تحصیلات بین المللی
  • نیروی متخصص خارجی

این دعوت نامه ها که به «توصیه نامه جهت تقاضا» (LAA) نیز معروف هستند، به شرح زیر صادر شده اند:

  • نیروی متخصص در منیتوبا – 152 دعوت نامه با حداقل امتیاز 528؛
  • شاخه تحصیلات بین المللی– 25 دعوت نامه
  • نیروی متخصص خارجی –14 دعوت نامه با جداقل امتیاز 611

با احتساب انتخاب 8 اکتبر، تاکنون در سال 2020 تعداد 3,671 دعوت نامه صادر شده است.

از زمان برگزاری اولین برنامه انتخاب استانی منیتوبا در سال 2014، این صدمین انتخاب برگزار شده در استان است.

اکسپرس انتری منیتوبا

در انتخاب 8 اکتبر، 20 دعوت نامه برای متقاضیانی صادر شد که پروفایل معتبری در سیستم اکسپرس انتری فدرال داشتند.

به متقاضیان پذیرفته شده در استخر سیستم اکسپرس انتری، بر اساس سیستم جامع رتبه بندی (CRS) امتیاز تعلق می گیرد. عواملی سرمایه انسانی همچون سن، تجربه کاری، تحصیلات و مهارت های زبانی بر میزان این امتیاز تأثیر می گذارد.

متقاضیانی که بیشترین امتیاز را دریافت کنند، از طریق انتخاب های ثابت و معین در استخر اکسپرس انتری انتخاب شده، و جهت اقدام برای دریافت اقامت دائم کانادا دعوت می شوند.

آن دسته از متقاضیانی که دعوت نامه انتخاب استانی دریافت کرده اند، 600 امتیاز CRS فوق العاده به دست می آورند. با این 600 امتیاز فوق العاده، متقاضیان به شکل تضمینی از وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) دعوت نامه برای تقاضا (ITA)دریافت خواهند کرد.

متقاضیان اکسپرس انتری که از منیتوبا دعوت نامه انتخاب استانی دریافت کرده اند، در این انتخاب علاوه بر شناسه معتبر اکسپرس انتری، کد تأیید «جاب بنک» را نیز ارائه کردند.

 

سیستم ابراز علاقه مندی منیتوبا

افرادی که می خواهند از طریق برنامه انتخاب استانی منیتوبا به این استان مهاجرت کنند، برای دریافت «توصیه نامه جهت تقاضا» (LAA) از طریق شاخه های «نیروی متخصص در منیتوبا» و «نیروی متخصص خارجی» باید ابراز علاقه مندی خود را در MPNP ثبت کنند.

مطابق سیستم منیتوبا، این متقاضیان از 1,000 امتیازی به دست می آورند و بدین صورت رتبه بندی می شوند. عوامل سرمایه انسانی همچون مهارت های زبانی در زبان های انگلیسی و فرانسوی، تحصیلات، تجربه کاری، بستگان و آشنایان در منیتوبا و عوامل دیگر بر میزان امتیاز دریافتی تأثیر می گذراند.

درباره شاخه های مهاجرتی منیتوبا

شاخه های «نیروی متخصص خارجی» و «نیروی متخصص در منیتوبا» به استان اجازه انتخاب افراد ماهری را می دهد که می توانند نیازهای بازار کار منیتوبا را برطرف کنند.

متقاضیان خارجی باید ارتباط نزدیکی به منیتوبا داشته باشند. این ارتباط می تواند شامل روابط خانوادگی نزدیک یا روابط دوستانه در استان، سابقه کار یا سکونت در منیتوبا، یا دعوت شدن به این استان از طریق یکی از برنامه های استخدام راهبردی MPNP باشد.

متقاضیان جهت مشمول شدن در انتخاب، هنگام ارسال درخواست خود نیازی به حضور فیزیکی در منیتوبا ندارند.

متقاضیان موفق در شاخه «نیروی متخصص در منیتوبا» باید معیارهای مشخصی داشته باشند، از جمله دریافت پیشنهاد کاری تمام وقت از سوی کارفرمایی در منیتوبا.

دانشجویان بین المللی که از مؤسسات آموزشی منیتوبا فارغ التحصیل شده اند، در صورت داشتن مهارت های موردنیاز منیتوبا، ممکن است مطابق جریان «تحصیل بین المللی» توصیه نامه جهت تقاضا (LAA) دریافت کنند.

منبع خبر: immigratemanitoba.com, October 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar