اداره مهاجرت کانادا، پروسه ویزای موقت و eTA را از سر نگرفته است
11 ژوئن 2020 - 11:38
بازدید 561
7

در تاریخ 8 ژوئن، اداره مهاجرت کانادا (IRCC) اعلام کرده بود که پروسه ویزاهای اقامت موقت (TRV) و همچنین درخواست های مجوز الکترونیکی سفر eTA را بلافاصله از سر می گیرد. چند ساعت پس از انتشار این خبر، IRCC صفحات وب که حاوی اطلاعاتی مبتنی بر این خبر است را حذف کرد. در به روزرسانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

در تاریخ 8 ژوئن، اداره مهاجرت کانادا (IRCC) اعلام کرده بود که پروسه ویزاهای اقامت موقت (TRV) و همچنین درخواست های مجوز الکترونیکی سفر eTA را بلافاصله از سر می گیرد.

چند ساعت پس از انتشار این خبر، IRCC صفحات وب که حاوی اطلاعاتی مبتنی بر این خبر است را حذف کرد.

در به روزرسانی جدید وب سایت اداره مهاجرت اعلام شده بود که کانادا بررسی ویزاهای اقامت موقت (TRV) ارسال شده به صورت آنلاین و همچنین برنامه های مجوز الکترونیکی سفر (eTA)  را  از تاریخ 9 ژوئن از سر می گیرد.

اداره مهاجرت در ایمیلی توضیح داد:

” می توانیم تأیید کنیم که اطلاعات به اشتباه در وب سایت منتشر شده و پس از این که متوجه شدیم، بلافاصله حذف شد. از هر گونه اختلال ایجاد شده، عذرخواهی می کنیم.”

تعلیق موقت در مورد بررسی درخواست های ویزای موقت برای افرادی که به دلیل محدودیت های سفر فعلی مجاز به سفر به کانادا نیستند ، همچنان برقرار است. این تعلیق همچنین در مورد برنامه های eTA اعمال می شود که به طور خودکار توسط سیستم قابل پردازش نیستند ، به عنوان مثال در مواردی که متقاضیان احتمالا نیاز به ارائه اطلاعات بیشتر داشته باشند.

ما همچنان به درخواست های ویزای موقت، و همچنین برنامه های eTA ، برای کسانی که می توانند ثابت کنند واجد شرایط سفر به کانادا در این زمان هستند رسیدگی می کنیم.

ما همچنین تا آنجا که امکان دارد کلیه برنامه های مجوز تحصیلی و مجوزهای ارسال شده به صورت آنلاین و همچنین برنامه های اقامت دائم را بررسی می کنیم.

به دلیل اختلال در خدمات مربوط به COVID-19 ، هیچ برنامه در حال بررسی، بسته یا رد نخواهد شد. به متقاضیان زمان بیشتری برای انجام این مراحل داده می شود ، از جمله ارائه بیومتریک. در بیشتر موارد ، شرایط کشوری که متقاضی در آن زندگی می کند تعیین می کند که چه زمانی می توانند مثلاً بیومتریک را ارائه دهند یا تحت معاینه پزشکی قرار گیرند. در حال حاضر برخی از مراکز درخواست ویزا (VAC) و پنل دفاتر پزشکان دوباره افتتاح شده اند.”

در زیر نسخه ویرایش شده از مقاله اصلی است که توسط CIC News نوشته شده است به شرح زیر می باشد:

در 8 ژوئن ، IRCC اعلام کرد که پردازش ویزاهای اقامت موقت (TRV) ارسال شده به صورت آنلاین و همچنین برنامه های مجوز سفر الکترونیکی (ETA) را در 9 ژوئن از سر می گیرد.

IRCC به روزرسانی را در وب سایت خود اعلام کرد اما روز بعد ، در تاریخ 9 ژوئن ، آن اطلاعات را پاک کرد.

IRCC اظهار داشت که پردازش TRV را بصورت آنلاین “تا حد ممکن” از سر می گیرد.

برنامه ها برای افرادی که در حال حاضر واجد شرایط سفر بر اساس محدودیت های سفر فعلی هستند ، در اولویت قرار می گیرند.

علاوه بر این ، IRCC گفت که پردازش دستی برنامه های eTA که در بررسی افسر مهاجرت از قلم می افتد، را همچنین “تا حد ممکن” از سر می گیرد.

اداره مهاجرت خاطرنشان کرد که هدف از این امر این بوده است که پس از برطرف شدن محدودیت های مسافرتی، از پس افزایش احتمالی درخواست ها بربیایند.

اداره مهاجرت کانادا برنامه های TRV و ETA را پذیرفته است، اما با توجه به بیماری همه گیر کرونا، به طور موقت قادر به پردازش آن ها نیست.

 

منبع خبر: CIC News, June 09, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar