آیا وزیر مهاجرت قدرت اعمال نظر در پرونده های کبک را دارد؟
19 اکتبر 2011 - 22:12
بازدید 250
9

بهار ایزدی؛ در مورد رفتارهای غیر متعارف وزیر مهاجرت آقای جیسون کنی حرف و سخن زیاد است که در این وب سایت در مورد آن بسیار گفته شده است. این مطالب باعث شده است که در ذهن عده ای از مخاطبان سایت این سوال شکل بگیرد که نکند برنامه های کبک نیز متاثر از رفتارهای […]

ارسال توسط :
پ
پ

بهار ایزدی؛

در مورد رفتارهای غیر متعارف وزیر مهاجرت آقای جیسون کنی حرف و سخن زیاد است که در این وب سایت در مورد آن بسیار گفته شده است. این مطالب باعث شده است که در ذهن عده ای از مخاطبان سایت این سوال شکل بگیرد که نکند برنامه های کبک نیز متاثر از رفتارهای  غیر متعارف و غیر قابل پیش بینی وزیر محافظه کار قرار گیرد و سوال می کنند که واقعا قدرت وزیر مهاجرت در مورد پرونده های کبک تا کجاست؟

در خصوص وضعیت کبک و تفاوت این استان با دیگر استانهای کانادا در حوزه مهاجرت آقای مختاری در همین وب سایت مقالاتی را نوشته اند که در یکی از آنها که اینجا در دسترس است به مبنای این تفاوت یعنی Quebec Accord اشاره کرده اند. بر اساس این قرارداد بر خلاف دیگر استانهای کانادا کبک در انتخاب مهاجرینی که قصد زندگی در این استان را دارند حق انحصاری دارد و دولت فدرال نمی تواند این حق منحصر را نقض کند و در تصمیم کبک در انتخاب مهاجر مورد نظر ایرادی وارد کند و دقیقا به همین دلیل سیاستهای دولت فدرال و تصمیمات وزیر نمی تواند خدشه ای به پروسه انتخاب مهاجر کبک وارد کند. توجه داشته باشید که در کبک یک دولت لیبرال در قدرت است و اساسا نوع نگاهش در نقطه مقابل دولت محافظه کار فدرال است.

اینکه پرونده های کبک پس از قبولی در کبک به بخش فدرال برای صدور ویزا ارسال می شوند نیز زمینه ای را برای اعمال قدرت فدرال در حوزه انتخاب مهاجر ایجاد نمی کند. در این مرحله فدرال تنها به بررسی های پزشکی و نیز امنیتی خواهد پرداخت و تنها به این دو دلیل آن هم با رعایت مقررات می تواند پرونده ای را رد کند. 

بنابراین متقاضیان کبک نگران رفتارها و یا تصمیمات دولت فدرال در مورد پرونده خود نباشند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar