جدیدترین انتخاب بریتیش کلمبیا در حوزه تکنولوژی
17 می 2020 - 13:59
بازدید 538
10

در تاریخ 12 می 2020، بریتیش کلمبیا 92 دعوتنامه برای متقاضیان حوزه تکنولوژی (Tech Pilot) صادر کرده است. دعوتنامه ها برای نیروی های متخصص و فارغ التحصیلان خارجی در گروه مهاجرت از طریق مهارت ها (SI) و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC)  با حداقل امتیاز 80 صادر شد. در انتخاب قبلی در تاریخ 29 آوریل […]

ارسال توسط :
پ
پ

در تاریخ 12 می 2020، بریتیش کلمبیا 92 دعوتنامه برای متقاضیان حوزه تکنولوژی (Tech Pilot) صادر کرده است.

دعوتنامه ها برای نیروی های متخصص و فارغ التحصیلان خارجی در گروه مهاجرت از طریق مهارت ها (SI) و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC)  با حداقل امتیاز 80 صادر شد.

در انتخاب قبلی در تاریخ 29 آوریل تعداد 75 دعوتنامه صادر شد و حداقل امتیاز 85 بود که آخرین انتخاب 5 امتیاز کاهش را نشان می دهد.

بریتیش کلمبیا انتخاب های هفتگی تکنولوژی( Tech Pilot) را همچنان انجام می دهد. برنامه ای که از طریق آن از متقاضیان دارای پیشنهاد شغلی در 29 شغل مشخص شده، دعوت می شود تا برای تقاضای اقامت دائم استانی درخواست بدهند.

برنامه مهاجرت استانی اختصاصی اکسپرس انتری و برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا و استان های دیگر مانند انتاریو منجر به دعوت بیشتری از کاندیداهای متقاضی مهاجرت در بخش تکنولوژی، برای اقامت دائم کانادا شده است. این دعوت ها نمایانگر اهمیت بخش تکنولوژی برای اقتصاد کانادا، حتی در طول بیماری همه گیر COVID-19 است.

از طرف دیگر، به دلیل تأثیر چشمگیر کرونا بر بخش های خاص اقتصادی، چندین کد شغلی از دوره های اخیر انتخاب های استانی بریتیش کلمبیا به صورت موقت حذف شده اند.

از کلیه متقاضیانی که به کمک نیاز دارند و در ارائه مدارک در تاریخ مقرر یا رعایت سایر مهلت های تعیین شده برنامه به مشکل خورده اند، خواسته می شود از طریق ایمیل با برنامه استانی بریتیش کلمبیا تماس بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar