توزیع سالنامه ۱۳۹۱ کنپارس آغاز شد
05 مارس 2012 - 11:27
بازدید 349
12

 امروز مدیر روابط عمومی دفتر مشاوره شغلی و کاریابی بین المللی کنپارس که مسئولیت چاپ و انتشار سالنامه ۱۳۹۱ کنپارس را بر عهده دارد توضیحاتی در مورد خرید آنلاین و دریافت پستی سالنامه ارائه کرد. ایشان اطلاع دادند که سالنامه ۱۳۹۱ با استقبال بسیار گسترده موکلین و غیرموکلین مواجه شده است و به همین علت […]

ارسال توسط :
پ
پ

 امروز مدیر روابط عمومی دفتر مشاوره شغلی و کاریابی بین المللی کنپارس که مسئولیت چاپ و انتشار سالنامه ۱۳۹۱ کنپارس را بر عهده دارد توضیحاتی در مورد خرید آنلاین و دریافت پستی سالنامه ارائه کرد.

ایشان اطلاع دادند که سالنامه ۱۳۹۱ با استقبال بسیار گسترده موکلین و غیرموکلین مواجه شده است و به همین علت تلاش ما این است که سالنامه حتما قبل از آغاز سال نو به دست متقاضیان برسد.

کار توزیع سالنامه از روز یکشنبه ۱۴ اسفند، چهارم مارچ و با اولویت موکلینی که ثبت نام آنلاین انجام داده بودند آغاز شده است. بلافاصله ارسال سالنامه‌های خریداری شده توسط غیرموکلین آغاز خواهد شد و همه درخواست‌ها در همین هفته ارسال خواهند شد.

هم‌زمان فروش آنلاین سالنامه در صفحه ویژه آن ادامه خواهد داشت و افراد علاقه‌مند می‌توانند از این طریق اقدام نمایند.

ارسال پستی سالنامه‌های خریداری شده تا ۲۴ اسفند ادامه خواهد شد و پس از آن کار ارسال تا پایان تعطیلات متوقف خواهد شد. اگر دوستان برای خرید دیر اقدام کنند و بسته‌های پستی ارسالی از ۲۰ تا ۲۴ اسفند به دلیل عدم حضور متقاضی برگشت بخورد، پست دوباره برای ساکنین تهران نخواهیم داشت و این عزیزان باید با مراجعه حضوری به دفتر تهران سالنامه را دریافت کنند.
 
دوستان شهرستانی توجه داشته باشند که سالنامه برای آنها از طریق دفتر تهران ارسال خواهد شد.
چنانچه کسی علاقه‌مند باشد می‌تواند برای تهیه سالنامه مستقیما به دفتر مراجعه کند اما باید پیشتر هزینه مربوطه را به یکی از طرق ممکن به صورت بانکی پرداخت کرده باشد و دریافت وجه نقد در دفتر کنپارس ممکن نیست.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar