برگزاری انتخاب برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا
10 آگوست 2020 - 20:54
بازدید 577
10

استان «بریتیش کلمبیا» در آخرین «انتخاب استانی»(PNP)  خود که در هفتم آگوست برگزار شد، دعوت نامه های مهاجرتی برای متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت از طریق مهارت و تخصص» (SI) صادر کرده است. در کل، 437 دعوت نامه در رده های «نیروی متخصص»، «فارغ التحصیل بین المللی» و «نیروی کار مبتدی […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «بریتیش کلمبیا» در آخرین «انتخاب استانی»(PNP)  خود که در هفتم آگوست برگزار شد، دعوت نامه های مهاجرتی برای متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت از طریق مهارت و تخصص» (SI) صادر کرده است.

در کل، 437 دعوت نامه در رده های «نیروی متخصص»، «فارغ التحصیل بین المللی» و «نیروی کار مبتدی و نیمه ماهر» از طریق «برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا» (BC PNP) صادر شده است.

حداقل امتیاز در این انتخاب بسته به زیررده ها از 76 تا 98 امتیاز متغیر بوده است.

دو زیررده موجود در انتخاب تحت «جریان اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» و امتیازات مربوط به آنها عبارت بودند از:

  • «نیروی متخصص»، که به امتیاز استانی 97 نیاز داشت.
  • «فارغ التحصیل بین المللی» که به امتیاز استانی 98 نیاز داشت.

 

«جریان اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» برای متقاضیانی مناسب است که دارای پروفایل در «سیستم اکسپرس انتری فدرال» هستند. «سیستم اکسپرس انتری» استخر متقاضیان را برای سه برنامه مهاجرتی اقتصادی فدرال در کانادا مدیریت می کند: «برنامه نیروی متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTC) و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

 

متقاضیان «سیستم اکسپرس انتری» که نامزدی استانی برای اقامت دائم دریافت می کنند، علاوه بر امتیاز خود در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS)، 600 امتیاز دیگر کسب می کنند که دریافت «دعوت نامه برای درخواست» (ITA) برای اقامت دائم کانادا در انتخاب بعدی «سیستم اکسپرس انتری فدرال» را به طور مؤثر تضمین می کند.

 

سه زیررده «جریان مهاجرت از طریق مهارت و تخصص» و امتیازات مربوط به آنها عبارت بودند از:

  • «نیروی متخصص»، به امتیاز استانی 97 نیاز دارد.
  • «فارغ التحصیل بین المللی»، به امتیاز استانی 98 نیاز دارد.
  • «نیروی کار مبتدی و نیمه ماهر»، به امتیاز استانی 76 نیاز دارد.

 

متقاضیان رده های «نیروی متخصص»، «فارغ التحصیل بین المللی»، «نیروی کار مبتدی و نیمه ماهر» موظفند پس از تکمیل پروفایل در سیستم آنلاین « BC PNP»، در «سیستم ثبت نام مهاجرت از راه مهارت» BC PNP (SIRS) ثبت نام کنند.

 

 «SIRS» یک سیستم مبتنی بر امتیازدهی است که توسط « BC PNP» برای ارزیابی متقاضیان بر اساس عواملی مانند تحصیلات، سابقه کار و دانش زبان انگلیسی و فرانسه استفاده می شود.

کلیه متقاضیان دعوت شده «مهاجرت از طریق مهارت و تخصص» و «سیستم اکسپرس انتری» باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و نامحدود از کارفرمایی در بریتیش کلمبیا داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar