برنامه آزمایشی مهاجرت از طریق استان انتاریو
16 جولای 2019 - 19:15
بازدید 612
15

درهای اونتاریو به روی مشاغل باز است و نیروی کار متخصص هسته ی اصلی اقتصاد استان به شمار می روند. دولت اونتاریو در تلاش است تا جذب استعدادهای برتر و نیروهای کار متخصص از سراسر جهان را از طریق برنامه مهاجرتی Ontario Regional Immigration Pilot تسهیل کند. به منظور گسترش دامنه ی منافع مهاجرت به […]

ارسال توسط :
پ
پ

درهای اونتاریو به روی مشاغل باز است و نیروی کار متخصص هسته ی اصلی اقتصاد استان به شمار می روند.

دولت اونتاریو در تلاش است تا جذب استعدادهای برتر و نیروهای کار متخصص از سراسر جهان را از طریق برنامه مهاجرتی Ontario Regional Immigration Pilot تسهیل کند.

به منظور گسترش دامنه ی منافع مهاجرت به جوامع کوچکتر، وزارت توسعه ی اقتصادی، کارآفرینی و بازرگانی با جوامع کار خواهد کرد تا روش های خلاقانه برای جذب مهاجرانی با مهارتهای بالا، به جوامع کوچک پیدا کنند.

دولت با موسسات منتخب از مناطق روستایی و جوامع کوچک مشارکت می کند تا میزان تمایل به این برنامه را برآورد و درمورد جاذبه های جوامع برای مهاجرین اطلاعات کسب کند.

پیش بینی شده است که این برنامه از سال 2020 آغاز به کار کند و طی این برنامه، دولت از نزدیک با سهامداران کار خواهد کرد تا آنها را حمایت کند که بتوانند مهاجرین بامهارت را به جوامعشان جذب کنند و در آنجا نگه دارند.

نکات مهم برنامه ی محلی

برنامه Ontario Regional Immigration Pilot به عنوان یک روش انحصاری توسط اونتاریو طراحی شده است تا نیروی کار متخصص را به جوامع روستایی بیاورد و کمبود نیروی کار در این مناطق را پوشش دهد.

 دولت با مشارکت با شرکای شهرداری و سهامداران اصلی، علاقه و ظرفیت محلی برای مشارکت در این برنامه را تعیین می کند.

با استفاده از تحلیل های آماری و درنظر گرفتن معیارهای زیر، جوامع آتی مشخص شدند: میزان جمعیت (بین 20 تا 200 هزار نفر)، اسکان تازه واردها، سر و سامان دادن به مسائل زیرساختی تازه واردها از جمله: زبان و خدمات اسکان و ویژگی های اقتصادی.

گزینش نهایی جوامع بر اساس تحلیل داده ها و نتایج مشارکت با جوامع انجام خواهد شد.

برنامه ی محلی اونتاریو قرار نیست تکرار برنامه ی Federal Rural and Northern Immigration Pilot باشد. این برنامه ی منطقه ای به طور ویژه جوامع اونتاریو را مورد هدف قرار خواهد داد تا دریابد چطور می توان نسخه ی محلی برنامه ی استانی (OINP) را ارائه کرد تا به طور موثرتری نیازهای کارفرمایان در جوامع کوچک اونتاریو را رفع کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar