۹ شغل پردرآمد برای افرادی که قصد تغییر مسیر کاری خود را دارند
29 فوریه 2016 - 17:10
بازدید 496
8

۴۵ ساله شده اید و فکر اینکه با زندگی ام چه قرار است بکنم هرروز بیش از قبل ذهنتان را مشغول کرده؟ این اتفاق برای هر کسی ممکن است بیفتد، اولین  شغلتان انتظاراتتان را بر آورده نکرده و احساس می کنید به چیزی بیش از این نیاز دارید! از آنجا که  آینده مشاغل در حال […]

ارسال توسط :
پ
پ

۴۵ ساله شده اید و فکر اینکه با زندگی ام چه قرار است بکنم هرروز بیش از قبل ذهنتان را مشغول کرده؟ این اتفاق برای هر کسی ممکن است بیفتد، اولین  شغلتان انتظاراتتان را بر آورده نکرده و احساس می کنید به چیزی بیش از این نیاز دارید!

از آنجا که  آینده مشاغل در حال تغییر است و مشاغل همان روند و مسیری که پیش از این دنبال می کردند را ممکن است دیگر دنبال نکنند، دومین یا حتی سومین گزینه شغلی ممکن است  گزینه مناسبتری باشد و نتیجه بهتری برایتان داشته باشد. آینده ما در دهه ۵۰ و یا ۶۰  زندگی امان کجاست ، راه حل اجتناب از مشکلات احتمالی چیست؟ دوباره به سمت تحصیل  برویم و یا از نو شروع کنیم ؟ چرا که نه!

اگر به فکر تغییر شغلتان هستید، مشاغل زیر ممکن است گزینه های منابی برایتان باشند.  مشاغلی در زیر معرفی شده که برای موفقیت در آنها نیاز به تحصییلات پیشرفته نخواهید داشت و بسیاری از آنها در حال رشد هستند پس بنابراین  به انها نیاز خواهد بود و درآمد خوبی نیز خواهند داشت، در آمد های بالاتر از ۹۰۰۰۰ دلار در سال . امیدوارم این بارحرفه دلخواهتان را پیدا کنید.

 

Accountant

حقوق سالیانه:  $۳۵,۳۶۰ – $۱۰۶,۹۹۵

دورنمای شغل حسابداری خوب به نظر می رسد، میلیون ها  انسان هستند که تمایل ندارند، کارهای مربوط به مالیاتشان را خودشان انجام دهند. براساس اینکه چه تخصصی را انتخاب می کنید ممکن است نیاز به عضویت درانجمن های حرفه ای متفاوتی را داشته باشید همچنین ممکن است نیاز به داشتن مدرک لیسانس حسابداری، علوم حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدرکی دانشگاهی و یا فنی حرفه ای در یکی از این زمینه ها باشید.

Market research analyst

حقوق سالیانه:   $۳۵,۳۶۰ – $۱۰۹,۹۹۰

 این شغل در حال رشد بسیار زیادی هست اما ورود به آن کار بسیار ساده ای نیست، شما باید خودتان مسیر موفقیت در ان را از طریق شغل های دیگر تحقیقاتی بازار بسازید. اما اگر فکر می کنید ذهن تحلیلی قوی دارید، این شغل گزینه مناسب برایتان می تواند باشد.

Software developer

حقوق سالیانه:   $۳۹,۹۹۸ – $۱۰۰,۰۰۶

این شغل بهترین شغل در سال ۲۰۱۴ در امریکا شناخته شد براساس گزارشی که از این شغل به عنوان بهترین شغل موجود در لسیت یاد کرده ، در آمد متوسط در این حرفه $۹۰,۰۶۰ در سال ۲۰۱۲ و بالاترین درآمد آن ۱۳۸,۸۸۰ $ بوده است. گفنه می شود برای ورود به این شغل مدرک لیسانس در یکی از رشته های کامپیوتر مورد نیاز است، اما در عمل تعداد بسیار محدودی از شاغلین این حرفه این مدارک را دارند.

Freelance writer

حقوق سالیانه:   ( البته نویسندگانی هم هستند که درآمدشان ۶ رقمی ست)۳۰,۶۱۷ – $۸۵,۸۰۰

این شغل راه ساده ای برای کسب درآمد نیست اما درخواست برای نویسندگان رشد زیادی داشته و اگر کارتان خوب باشد شغل مناسب و همچنین مخاطبین خودتان را پیدا خواهید کرد. نویسندگان دیگر نیازی به مورد رحمت ناشرین قرار گرفتن ندارند و می توانند کار خوشان را داشته باشند و خودشان برای خودشان بازاریابی بکنند. شما می توانید کاملا ماهر بشوید در این حیطه یا می توانید برای وب سایت ها بنویسید، و یا حتی برای مجلات. راه آسانی نیست اما برای بعضی بسیار خوشایند است.

 Actuary

حقوق سالیانه:   $۴۴,۸۰۳ – $۱۵۰,۰۰۹

شما نیاز به یک ذهن ریاضی برای اینکار دارید، اگر موقعیت اینکه برای خودتان کاری انجام بدهید را نداشته اید، مشاغل بیمه ای به شما حقوق خوبی برای این کار خواهند داد و دورنمای شغلی خوبی هم برای آنها پیش بینی می شود. شما نیاز به یک مدرک لیسانس در رشته ای مرتبط مانند علوم بیمه، علوم کامپیوتر، اقتصاد و یا آمار  برای اینکار خواهید داشت. همچنین دور از ذهن نیست که افرادی از رشته های غیر مرتبط مانند هنربا قبولی در تست های مورد نیاز مربوط به مهارت های کامپیوتری و غیره وارد این حرفه شوند.

Executive Chef

حقوق سالیانه:  $۳۸,۹۰۳ – $۸۲,۲۸۶

این شغل به سرعت مشاغل دیگر در حال رشد نیست اما  دنیای غذا در حال حاضر محیط بسیار هیجان انگیزی ست. برای اینکار ممکن است نیاز به دیپلم دبیرستان و مطمئنا دوره های فنی حرفه ای مرتبط قابل قبول درهر استان ، دوره های کارآموزی مدیریتی، و سابقه کاری زیاد دارید. جالب است بدانید که برخلاف تصور اینکار بسیار پراسترس می باشد.

Court reporter

حقوق سالیانه:   $۳۰,۷۳۲ – $۹۴,۲۲۸

دورنمای این شغل در کانادا بسیار خوب به نظر می رسد و برای اینکار نیاز به گذراندن دوره مورد نظرکه حدود دو سال طول می کشد خواهید داشت و سرعت تایپتان هم باید ۲۲۵WPM با دقت ۱۰۰% باشد و در کل کانادا تنها دو مدرسه برای این رشته وجود دارد:

 The CCVS, in Toronto, Ontario, and the Northern Alberta Institute of Technology, in Edmonton, Alberta.

Realtor

حقوق سالیانه:   $۲۴,۶۲۶ – $۱۰۵,۱۰۰

این شغل بسیار شغل رایجی به عنوان دومین گزینه شغلی می باشد. و تا حدودی کلیشه ای به نظر می رسد اما باید در نظر داشت که می توان فروش خوبی در این زمینه داشت. براساس آمار شاغلین این حرفه درآمد سالیانه متوسط ۵۵۰۰۰ در تورونتو و ۵۲۰۰۰ درونکوور می باشد که درآمد زیادی به نظر نمی آید اما این نکته باید در نظر گرفته شود که اکثر افراد به صورت نیمه وقت در این کار هستند. مجوز های لازم برای اینکار در هر استان متفاوت است.

 

Occupational therapist

حقوق سالیانه:   $۴۵,۷۱۸ – $۹۰,۶۶۷

دورنمای رشد این شغل بسیار خوب به نظر می رسد. شاغلان این رشته تحصیلات دانشگاهی باید داشته باشند و همچنین ۱۰۰۰ ساعت کارآموزی نظارت شده مرتبط. البته داشتن مدرک لیسانس در این رشته حداقل برای ورود به شغل های ابتدایی این شاخه می باشد.

 

منبع: workopolis

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar