یک ایرانی، نماینده پارلمان نیوزلند شد
17 اکتبر 2017 - 22:21
بازدید 291
4

گلریز قهرمان در انتخابات اخیر نیوزلند به پارلمان این کشور راه یافت. گلریز قهرمان که متولد مشهد است و در نه سالگی به همراه خانواده اش به کشور نیوزلند مهاجرت کرده، در شش اکتبر امسال به عنوان نماینده حزب سبز به پارلمان نیوزلند راه پیدا کرد. گلریز قهرمان دانش آموخته آکسفورد است و تجربه کاری […]

ارسال توسط :
پ
پ

گلریز قهرمان در انتخابات اخیر نیوزلند به پارلمان این کشور راه یافت.

گلریز قهرمان که متولد مشهد است و در نه سالگی به همراه خانواده اش به کشور نیوزلند مهاجرت کرده، در شش اکتبر امسال به عنوان نماینده حزب سبز به پارلمان نیوزلند راه پیدا کرد.

گلریز قهرمان دانش آموخته آکسفورد است و تجربه کاری به عنوان وکیل در سازمان ملل را دارد. در نیوزلند بر تقویت حقوق بشر و پاسخگو ساختن دولت در این زمینه کار کرده است. مدتی نیز در آفریقا کار و زندگی کرده و همچنین بر روی پرونده رهبران کامبوج در زمان زمامداری شان کار کرده است. در نیوزلند نیز وی به صورت داوطلبانه در زمینه حقوق کودکان کار کرده است. بخشی از فعالیت های اخیر او نیز بر حقوق افراد ناتوان متمرکز بوده است.

گلریز قهرمان در سال 2012 در سخنرانی اعلام کرد که شرایط در نیوزلند به سمت بدترشدن رفته است و به همین دلیل از همان زمان وارد حزب چپگرای سبزها در این کشور شد. گلریز قهرمان که زندگی در دوران کودکی در نیوزلند را نیز تجربه کرده بود بارها در نوشته ها و گفتگوهایش اعلام کرد که اختلاف و تبعیض در نیوزلند نسبت به دوران کودکی او افزایش یافته است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar