گفت و گو با دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقه بزرگ هفت سین پرنیان
28 مارس 2017 - 1:00
بازدید 326
10

شرکت کنندگان می توانند از دوستان و آشنایان خود دعوت کنند تا در رای گیری شرکت کرده و با انتشار و تبلیغ عکس سفره شان در گروه ها و صفحات فضای مجازی برای عکس شان رای جمع نمایند.   هادیزاده- گروه رسانه ای پرنیان با حمایت شرکت کنپارس، هرساله اقدام به برگزاری این مسابقه با […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت کنندگان می توانند از دوستان و آشنایان خود دعوت کنند تا در رای گیری شرکت کرده و با انتشار و تبلیغ عکس سفره شان در گروه ها و صفحات فضای مجازی برای عکس شان رای جمع نمایند.

 

هادیزاده- گروه رسانه ای پرنیان با حمایت شرکت کنپارس، هرساله اقدام به برگزاری این مسابقه با هدف حفظ آیین های ملی ایرانی و گسترش فرهنگ های باستانی و زنده نگه داشتن این میراث در مرزهای جغرافیای فرهنگی ایران می نماید. 

این مسابقه برای اولین بار در سال 1389خورشیدی  برگزار گردید و استقبال دوستان برای شرکت در ایـن مسابقه، نشان از همدلی و علاقه به این فرهنگ کـهن در میان پارسی زبانان داشت. البته حضور گسترده شـرکت کنندگان فارسی زبان از سایر کشورها در ســال های بعد به ما نشان داد که این مسـابقه مرزها را در نوردیده و نه تنها  ایرانیان سـاکن در هرکجای این جهان خاکی  بلکه هرکس که به زبان پارسی سخن می گفت و آموخته بود، می دانست که می تواند با  ما  همراه شــود.

 

مسابقه امسال به چه شکل برگزار می گردد و چه تفاوتی با سال های قبل خواهد داشت؟

هادیزاده- مسابقه هفت سین امسال درفضاهای مجازی پربازدید که در دسترس اکثریت افراد نیز هست، برگزار خواهد شد. شرکت در مسابقه و نحوه رای گیری بسیارساده تر از سال گذشته شده و افراد به راحتی می توانند تا تعداد بی نهایت برای خود رای جمع کنند

کانال رسمی مسابقه هفت سین در تلگرام با آدرس و پیج رسمی این مسابقه (telegram.me/myhaftsin) نیز در اینستاگرام با آدرس

(Instagram.me/myhaftsin)  راه اندازی شده است. علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند نکات و قوانین مربوط به ثبت نام را در این دو کانال رسمی مسابقه هفت سین پرنیان مطالعه نمایند. هشتمین دوره از این مسابقات در دو بخش اصلی و جنبی برگزار خواهد شد. در بخش اصلی مسابقه هریک از شرکت کنندگان 3 تصویر از سه زاویه متفاوت از سفره هفت سین خود برای ایمیل دبیرخانه ارسال خواهند کرد. شرکت کنندگان در بخش اصلی مسابقه می توانند با رعایت شرایط و قوانین اعلام شده، در بخش جانبی مسابقه  نیز شرکت نمایند.

بخش جنبی مسابقه امسال با موضوع «هفت سین و محیط زیست» می باشد. از آنجایی که شرکت کنپارس به عنوان حامی محیط زیست وارد این فعالیت فرهنگی شده است، این موضوع را برای بخش جنبی  مسابقه انتخاب کرده ایم، تا از همدلی و همراهی افراد برای ایجاد فضای رقابتی مثبت و خلق پیام های محیط زیستی در حمایت از این امر مهم استفاده نماییم. علاقه مندان به شرکت در این بخش از مسابقه می توانند هریک از ایده های خود مربوط به هفت سین و محیط زیست را در قالب یک سفره هفت سین محیط زیستی به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند.

لازم به ذکر است سفره های هفت سین که در بخش اصلی مسابقه شرکت  کرده اند ، امکان حضور در بخش جنبی مسابقه را ندارند فقط این شرایط وجود دارد که هر شرکت کننده با دو سفره مجزا در هر دو بخش مسابقه شرکت نماید. هریک از عکس های ارسالی پس از بررسی از طریق دبیرخانه برای شرکت در مسابقه کد تایید دریافت می کنند.  این کد مربوط به سفره هایی است  که در مسابقه شرکت داده خواهند شد و پیش از شروع مسابقه کد تایید هر  سفره از طریق ایمیل  به فرد شرکت کننده ارسال خواهد شد

در مسابقه امسال، با توجه به اینکه رقابت در فضاهای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام خواهد بود، رأی گیری و انتخاب سفره های برتر به چه شکل انجام می شود؟

هادیزاده- نحوه رای گیری در مسابقه امسال به شکل کاملا  ساده تری در نظر گرفته شده است. عکس سفره هریک از شرکت کنندگان به صورت همزمان در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام نمایش داده خواهد شد. شرکت کنندگان می توانند از دوستان و آشنایان خود دعوت کنند تا در رای گیری شرکت کرده و با انتشار و تبلیغ عکس سفره شان در گروه ها و صفحات فضای مجازی، برای عکس شان رای جمع نمایند معیار در این مسابقه بالاترین تعداد تایید (لایک) برای هر عکس می باشد. هریک رأی که در اینستاگرام و یا تلگرام به هر سفره داده می شود، محاسبه می گردد و مجموع آرای هر سفره در تلگرام و اینستاگرام ملاک انتخاب سفره های برگزیده اول تا سوم است به نفرات اول تا سوم هدایای نفیسی اهدا خواهد شد. به برگزیده بخش جانبی مسابقه نیز یک تور تفریحی سفر به جزیره کیش تعلق خواهد گرفت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar