گسترش فعالیت‌های کتابخانه مجازی کنپارس
31 می 2014 - 21:48
بازدید 309
7

پس از مدتی وقفه، کتابخانه دیجیتالی کنپارس فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد. کتابخانه دیجیتالی کنپارس که از ابتدا به عنوان بخشی از برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی شرکت برای آماده‌سازی هر چه بیشتر متقاضیات مهاجرت به کانادا به‌ویژه موکلین شرکت راه‌اندازی شده و هم‌اکنون جزواتی بر روی آن در دسترس است از نیمه دوم خرداد […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از مدتی وقفه، کتابخانه دیجیتالی کنپارس فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد.

کتابخانه دیجیتالی کنپارس که از ابتدا به عنوان بخشی از برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی شرکت برای آماده‌سازی هر چه بیشتر متقاضیات مهاجرت به کانادا به‌ویژه موکلین شرکت راه‌اندازی شده و هم‌اکنون جزواتی بر روی آن در دسترس است از نیمه دوم خرداد ماه ۱۳۹۳، فعالیت خود را گسترش و شتاب بیشتری می‌دهد. بر این اساس قرار است هر هفته یا دوهفته یکبار فصولی از جزوات جدید به سایت اضافه شود. عناوین چند جزوه‌ای که زودتر منتشر خواهند شد (بدون ترتیب زمانی) به قرار زیر است:

۱- خاطرات مهاجرت

۲- صد روز اول در کانادا

۳-اسکان موقت و دائم در تورنتو و مونترال

۴-این قصه من است (مجموعه گفتگوهای میترا روشن با ساکنان مونترال درباره موضوعات مختلف)

۵- اصول مقدماتی کاریابی موفق در کانادا (بعدا جزوات تکمیلی با اسامی جدید اضافه می‌شود)

۶- اشتغال در مشاغل برای بقا

البته چون محتوای برخی جزوات نیازمند به تکمیل تدریجی است همه فصول یک جزوه در یک نوبت منتشر نمی‌شوند اما به محض انتشار فصول هر جزوه، خبر آن بر روی وبسایت پارس‌کانادا منتشر خواهد شد. مطالب هر جزوه مجموعه‌ای دسته‌بندی و به روزشده از مطالب روی سایت و وبلاگ‌های نویسندگان کنپارس و همچنین مطالب اختصاصی برای آن جزوه خواهد بود.

دسترسی کامل به مطالب فصول منتشر شده تا دو هفته نیازمند به عضوت سایت نیست اما پس از سپری شدن این زمان تنها اعضا سایت به متن کامل جزوات دسترسی خواهند داشت. البته موکلین شرکت و افرادی که عضویت طلایی سایت را دارند به محتوای جزوات بدون محدودیت دسترسی خواهند داشت (منهای جزوات محدودی که فقط موکلین به آنها دسترسی دارند.) هر زمان که تمامی فصول یک جزوه تکمیل شد، متقاضیان آن جزوه می‌توانند برای تهیه آن از فروشگاه آنلاین کنپارس استفاده کنند.

برای آشنایی با انواع عضویت‌های سایت اینجا را ببینید.

یادآوری می‌شود که مطالعه جزوات هم‌چون مقالات و اخبار روی سایت دارای امتیاز است و افراد می‌توانند با گردآوری این امتیازات از مزایای آن همچون تبدیل آن به معادل دلاری (برای موکلین)‌ و یا خرید خدمات و کالاهای مورد عرضه از سوی کنپارس با شرایطی که در زمان عرضه هر سرویس یا کالا بیان می‌شود بهره‌مند شوند.

برای مشاهده آیین‌نامه تبدیل امتیازات سایت به معادل دلاری اینجا را ببینید.

با ما همراه باشید و از منابع آموزشی و اطلاعاتی این مجموعه بهره ببرید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar