کنپارس پرونده ویزای سرمایه گذاری آمریکاEB۵ می پذیرد
10 ژانویه 2013 - 15:43
بازدید 419
7

پس از مدتها تلاش برای ارایه یک پروژه مناسب و قابل اتکا برای قبول درخواست ویزای سرمایه گذاری آمریکا EB۵ مفتخرم به اطلاع مخاطبین این وب سایت برسانم که کنپارس از این پس این خدمت جدید را در سبد خدمات خود دارد و کسانی که شرایط اقدام برای این نوع ویزا را به منظور دریافت […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از مدتها تلاش برای ارایه یک پروژه مناسب و قابل اتکا برای قبول درخواست ویزای سرمایه گذاری آمریکا EB۵ مفتخرم به اطلاع مخاطبین این وب سایت برسانم که کنپارس از این پس این خدمت جدید را در سبد خدمات خود دارد و کسانی که شرایط اقدام برای این نوع ویزا را به منظور دریافت اقامت دایم آمریکا دارند می توانند به دفاتر کنپارس مراجعه کنند و یا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرند. 

شرایط اقدام برای این ویزا تنها داشتن یک میلیون دلار دارایی قابل انتقال قانونی و آمادگی برای سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار دلاری در یک پروژه مورد تایید دولت آمریکاست و شرط دیگری ندارد. مهمترین فاکتور در موفقیت این پرونده ها سرمایه گذاری در پروژه ای مطمین است که کنپارس در این زمینه با در اختیار داشتن یک پروژه انحصاری قابل اتکا فرصتی استثنایی را در اختیار شما قرار می دهد.

دریافت گرین کارت از زمان اقدام ۲۴ ماه به طول می انجامد و متقاضی و اعضای خانواده وی می توانند پس از آن با کارت اقامت دایم آمریکا که به صورت مشروط صادر می شود به آن کشور بروند و هیچ محدودیتی برای کار و تحصیل در آن کشور ندارند. این شرط پس از دو سال برداشته خواهد شد. 

در مورد این نوع ویزا و نیز موضوعات مهم مرتبط با آن این مقاله را بخوانید 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar