کاهش مشاغل داروسازی در سال گذشته
11 می 2011 - 13:08
بازدید 418
7

با کاهش فروش داخلی و صادرات در نیمه دوم سال ۲۰۱۰، تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ شغل از مجموع مشاغل داروسازی از میان رفت. مطالب مرتبط اینجا می آیند. تولیدکنندگان دارو در کانادا و نیز دیگر بازارهای باثبات، ضربات زیادی را از دوران رکود متحمل شدند زیرا در این دوره رقابت در بازار و چالش‌های […]

ارسال توسط :
پ
پ

با کاهش فروش داخلی و صادرات در نیمه دوم سال ۲۰۱۰، تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ شغل از مجموع مشاغل داروسازی از میان رفت.

تولیدکنندگان دارو در کانادا و نیز دیگر بازارهای باثبات، ضربات زیادی را از دوران رکود متحمل شدند زیرا در این دوره رقابت در بازار و چالش‌های خاص این صنایع بیش از گذشته تعیین‌کننده شد. اخراج نیروها و تعطیلی این موسسات نیز پیامدهای بعدی دوران رکود بود. به‌رغم بهبودی که در حال حاضر به چشم می‌خورد اما به هر حال این روند بسیار کند بوده است.

یکی از مسئولان Industrial Economic Trends در هئیت مشاوره کانادا در این‌باره می‌گوید: «بیش از یک سال است که از دوران رکود اقتصادی خارج شده‌ایم اما جریان بهبود اقتصاد جهانی جریانی کند است.» به اعتقاد وی چندین سال لازم است تا صنایع تولیدی کانادا از جمله صنایع داروسازی از نظر تولید، سوددهی و میزان اشتغال به جایگاه سابق خود بازگردند.

پیش‌بینی می‌شود که صنایع داروسازی کانادا در سال ۲۰۱۱ شاهد رشد باشند اما از طرف دیگر فشارهایی روی این دسته از صنایع وجود دارد از جمله رقابت در بازار و محدودیت‌های مالی دولتی که می‌توانند این رشد را تا حدی محدود سازند.

به رغم این چالش‌ها گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شرکت‌های بزرگ داروسازی به  دلیل بالا رفتن تقاضا برای دارو از طرف جمعیتی که در حال سالخوررده‌تر شدن است، همچنان قوت خود را حفظ کرده‌اند. برای این که شرکت‌های کانادایی بتوانند از این بازار در حال رشد سهمی را نیز برای خود حفظ کنند، لازم است که روش‌های جدید را نیز بیازمایند.

توضیح کنپارس: باید دید کارشناسان اداره مهاجرت که در حال تدوین فهرست جدید مشاغل مورد نیاز برای برنامه نیروی متخصص فدرال هستند بیشتر به آمار کاهش مشاغل سال گذشته نگاه می‌کنند یا چشم‌اندازهای روشن و مثبت آینده.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar