کاهش زمان انتظار رسیدگی به پرونده های اسپانسرشیپ همسر
08 دسامبر 2016 - 21:30
بازدید 425
7

دولت کانادا برای افرادی که شهروند کانادا هستند  و یا دارای  اقامت دائم کانادا  می باشند شرایط سریعتر و راحت تری ایجاد کرده تا این افراد بتوانند همسران خود را در زمان کوتاهتری به کانادا بیاورند . از آغاز سال 2016 تا پاییز همین سال ، مدت زمان رسیدگی به اینگونه پرونده ها 15 درصد […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت کانادا برای افرادی که شهروند کانادا هستند  و یا دارای  اقامت دائم کانادا  می باشند شرایط سریعتر و راحت تری ایجاد کرده تا این افراد بتوانند همسران خود را در زمان کوتاهتری به کانادا بیاورند .

از آغاز سال 2016 تا پاییز همین سال ، مدت زمان رسیدگی به اینگونه پرونده ها 15 درصد کاهش برای افرادی که از داخل کانادا اقدام کردند و برای افرادی که خارج از کانادا اقدام کردند 10 درصد کاهش را بهمراه داشته است.

از امروز طول رسیدگی به اینگونه پرونده ها حتی کوتاهتر هم میشود و اغلب پرونده های مربروط به اسپانسرشیپ همسر در عرض حداکثر ۱۲ ماه رسیدگی می شود ، البته موارد پیچیده ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد .

اغلب خانواده هایی که در انتظار رسیدگی پرونده هایشان بوده اند به احتمال زیاد تا پایان دسامبر 2017 از تصمیم نهایی در مورد پرونده خودشان مطلع خواهند شد .

انتظار می رود از این تغییرات جدید بیش از 64000 متقاضی تا پایان سال 2017 بهره مند شوند.

متن اصلی خبر را اینجا بخوانید .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar