کانادا 300 هزار مهاجر جدید در سال 2018 می پذیرد
30 اکتبر 2017 - 20:34
بازدید 441
9

احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا صبح امروز 30 اکتبر 2017 در گفت و گو با رادیو سی بی سی گفت: دولت کانادا قصد دارد 300 هزار مهاجر جدید برای سال 2018 بپذیرد، که این تعداد مهاجر، تعداد جدیدی برای دولت کاناداست که قبلا هم به آن متعهد شده بود. وزیر مهاجرت کانادا […]

ارسال توسط :
پ
پ

احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا صبح امروز 30 اکتبر 2017 در گفت و گو با رادیو سی بی سی گفت: دولت کانادا قصد دارد 300 هزار مهاجر جدید برای سال 2018 بپذیرد، که این تعداد مهاجر، تعداد جدیدی برای دولت کاناداست که قبلا هم به آن متعهد شده بود.

وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد که دولت فعلی تعداد پذیرش مهاجران از 260 هزار نفر به 300 هزار نفر افزایش داده است برای اینکه بتواند نیازهای شهروندان و مقیمان کانادایی را در راستای گردهم آمدن اعضای خانواده برطرف کند.

وی افزود: یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است تعداد پذیرش مهاجران جدید را افزایش دهیم این بود که کارفرمایان زیادی برای رشد اقتصادی شرکت های خود، خواستار نیروی متخصص جدید از طریق سیستم های مهاجرتی بودند.

در اوایل همین امسال نیز وزیر مهاجرت اعلام کرده بود که تعداد 300 هزار متقاضی جدید مهاجرت به صورت سالانه پذیرش خواهد شد و این اظهارات امروز صبح وزیر مهاجرت نیز درست زمانی بیان شد که دولت لیبرال برنامه های مهاجرتی سال 2018 خود را در آینده ای نزدیک اعلام خواهد کرد. 

احمد حسین همچنین تاکید کرد که اکثریت مهاجران تازه واردی که به عنوان permanent residents وارد کانادا می شوند، از طریق برنامه های اقتصادی به کانادا می آیند چرا که نیاز کشور در این زمینه است.

مدل سیستم مهاجرت کانادا تبدیل به مدل مبتنی بر تقاضا شده است که اکسپرس انتری نام دارد که دولت کانادا برای متقاضیان واجد شرایط که در سیستم امتیاز بندی جامع امتیاز کافی کسب کنند، دعوت نامه صادر می کند و متقاضی 90 روز فرصت دارد تا درخواست خود ارسال کند و وزارت مهاجرت طی 6 ماه پرونده را بررسی می کند.

برنامه های مهاجرتی دیگری نیز وجود دارد، همانند: برنامه های انتخابی استان های کانادا، برنامه های مهاجرتی استان کبک، برنامه های مهاجرتی سرمایه گذاری.

برای شنیدن صدای این گفت و گو اینجا را کلیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar