کانادا نامه‌های اجازه کار و تحصیل را از طریق پست ارسال می‌کند
03 اکتبر 2020 - 20:04
بازدید 348
12

متقاضیان اجازه کار و تحصیل در کانادا که نامه تأییدیه خود را دریافت کرده اند، دیگر لازم نیست برای فعال کردن اجازه های خود به مرز بروند. اتباع خارجی که در کانادا ساکن هستند و اجازه ی کار و تحصیل آنها تأیید شده است، می توانند اسناد مربوطه را از طریق پست دریافت کنند. سازمان […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیان اجازه کار و تحصیل در کانادا که نامه تأییدیه خود را دریافت کرده اند، دیگر لازم نیست برای فعال کردن اجازه های خود به مرز بروند.

اتباع خارجی که در کانادا ساکن هستند و اجازه ی کار و تحصیل آنها تأیید شده است، می توانند اسناد مربوطه را از طریق پست دریافت کنند.

سازمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اکنون فرم آنلاینی را در صفحه وب خود بارگزاری کرده است. بدین ترتیب، افرادی که معرفی نامه های (LOI) خود را کسب کرده اند، ولی جهت دریافت اجازه های کار و تحصیل، سفر به بندر/فرودگاه محل ورود برای آنها ممکن نیست، می توانند درخواست های خود را به این وب سایت ارسال کنند.

این راهکار جدید همچنین شامل متقاضیانی می شود که معرفی نامه های خود را از طریق برنامه تجربه بین المللی کانادا دریافت کرده اند.

محدودیت های سفر ناشی از ویروس کرونا، بسیاری از صاحبان LOI را بلاتکلیف کرده است. اگر چه اجازه ی کار یا تحصیل این افراد تأیید شده است، اما آنها نمی توانند به غیر از بندر/فرودگاه محل ورود، نامه ی اجازه را از مکان دیگری دریافت کنند. علاوه بر این، هم اکنون آنها نمی توانند به بندر/فرودگاه محل ورود بروند، زیرا چنین سفری ضروری نیست و محدودیت های سفری کانادا، مانع این گونه سفرها است.

فرآیند جدید به این افراد اجازه می دهد تا اجازه ی کار و تحصیل را به صورت آنلاین درخواست، و آن را با پست دریافت کنند. به گفته ی IRCC، این فرآیند تا 31 مارس سال 2021 در دسترس خواهد بود.

 

فرآیند جدید دریافت اجازه ی کار و تحصیل در کانادا

صاحبان LOI برای دریافت اجازه ی کار یا تحصیل، باید فرآیندهای متفاوتی را طی کنند.

متقاضی اجازه ی تحصیل حین پر کردن فرم سایت IRCC، باید متن زیر را بنویسد:

A11EXAM: I am requesting an examination and the issuance of my study permit from within Canada. My application number is [S#########]. I have received my letter of introduction, which is valid until [DATE].

My correct contact information in Canada is:

Telephone:
Mailing Address:
Residential Address:

I continue to be accepted at [DLI Name] and will be/am registered in the [Name] Program.

سپس مقامات رسمی جهت تأیید تطابق نام مؤسسه آموزشی برگزیده (DLI) با نامه ی پذیرش، درخواست اجازه ی تحصیل را بررسی می کنند. آنها همچنین بررسی می کنند که مؤسسه آموزشی فرد متقاضی هنوز دانشجوی خارجی جذب می کند یا خیر، و اینکه برنامه ی جذب آنها هنوز لغو نشده باشد. آخرین مورد بررسی شده، سرمایه مالی متقاضی برای هزینه های آموزش، زندگی و بازگشت به کشور زادگاه خود است.

متقاضیان اجازه ی کار باید متن زیر را در فرم درخواست خود بنویسند:

A11EXAM: I am requesting an examination and the issuance of my work permit from within Canada. My application number is [W#########]. I have received my letter of introduction, which is valid until [DATE].

My correct contact information in Canada is:

Telephone:
Mailing Address:
Residential Address:

متقاضیان همچنین باید یکی از بندهای زیر را با توجه به تقاضای آنها برای «اجازه کار با کارفرمای مشخص» (Employer-specific work permit) یا «اجازه ی کار باز» (Open work permit) به فرم درخواست خود اضافه کنند.

Employer-specific work permit: My employer, [name], located at [address], may be contacted at [contact telephone or email] to confirm my continued employment offer. I intend to begin work for this employer as soon as my work permit is received.

Open work permit: I attest that my circumstances remain the same and I still meet the requirements of the open work permit program I was approved for.

وزارت مهاجرت از تطابق نام کارفرما در «ارزیابی تأثیر بازار کار» (LMIA) یا «پیشنهاد مستثنی از LMIA» با نامی که متقاضی در فرم درخواست خود ذکر کرده است، اطمینان حاصل می کند. آنها همچنین هر گونه مسئله یا نکات موردی درج شده پس از صدور تأییدیه را بررسی می کنند.

کارمندان اداره مهاجرت ممکن است برای تأیید پیشنهاد کار، با کارفرما تماس بگیرند. آنها همچنین در صورت لزوم، برای مصاحبه با متقاضی تماس می گیرند.

کارمندان اداره مهاجرت اگر چه ممکن است برای تأیید کافرما، از اطلاعات متن باز استفاده کنند، اما هر گونه اطلاعات کشف شده که منجر به رد پذیرش اجازه ی کار شود، به دنبال آن باید فرآیند عدالت آیینی طی گردد.

اگر اجازه ی کار یا تحصیل رد شود، کارمندان اداره مهاجرت باید دلایل رد اجازه را به صورت نکات موردی مشخص کنند. آنها همچنین باید به فرد متقاضی اطلاع دهند که پس از اتمام وضعیت اقامت فعلی، او باید کانادا را ترک کند، و یا تبعه خارجی را راهنمایی کنند که پس از خروج آنها از وضعیت اقامت، چه اقداماتی باید انجام دهد.

متقاضیانی که اجازه ی آنها تأیید شده است، اسناد مربوطه را از طریق پست دریافت کرده و بالاخره می توانند برای کار در کانادا اقدام کنند.

 

منبع خبر: canada.ca, October 1, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar