کانادا، اولین کشور برتر جهان از نظر کیفیت زندگی شناخته شد
25 ژانویه 2018 - 0:18
بازدید 386
8

بر اساس گزارش سالانه موسسه اخبار آمریکا و جهان، کانادا بعد از سوییس، دومین کشور برتر جهان برای زندگی و از نظر کیفیت زندگی، اولین کشور جهان شناخته شد. این نظرسنجی، 80 کشور جهان را از نظر فاکتورهای مختلف از جمله تاثیر اقتصادی، شهروندی و کیفیت زندگی ارزیابی کرد و بیش از 21,000 نفر در […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس گزارش سالانه موسسه اخبار آمریکا و جهان، کانادا بعد از سوییس، دومین کشور برتر جهان برای زندگی و از نظر کیفیت زندگی، اولین کشور جهان شناخته شد.

این نظرسنجی، 80 کشور جهان را از نظر فاکتورهای مختلف از جمله تاثیر اقتصادی، شهروندی و کیفیت زندگی ارزیابی کرد و بیش از 21,000 نفر در این نظرسنجی که دومین نظرسنجی سالیانه است، شرکت کردند.

سوئیس با اندکی تفاوت با دریافت امتیاز 9.9 از مجموع 10 امتیاز، کانادا را که دارای امتیاز 9.7 بود، پشت سر گذاشت و رتبه اول را کسب کرد.

اگرچه ممکن است این امتیاز برای کانادا همانند یک رکورد به نظر برسد اما کانادا قبلا نیز دومین کشور برتر جهان نام گذاری شده بود.

کانادا از نظر کیفیت زندگی که با شاخص های بازار کار، ثبات اقتصادی و سیاسی، خانواده محوری، برابری درآمد، امنیت و نظام آموزشی و بهداشتی تعریف می شود، مقام اول را از آن خود کرد.

این سومین سال متوالی است که کانادا از نظر کیفیت زندگی، رتبه اول را کسب می کند. همچنین در این گزارش، کانادا به عنوان جامعه ای صنعتی با فناوری های پیشرفته همراه با استانداردهای بالای زندگی معرفی می شود.

ده کشور برتر جهان، بر اساس نتایج نظرسنجی موسسه اخبار آمریکا و جهان U.S. News & World Report در زیر آمده اند:

  1. سوئیس
  2. کانادا
  3. بریتانیا
  4. آلمان
  5. ژاپن
  6. سوئد
  7. آمریکا
  8. استرالیا
  9. فرانسه
  10. نروژ

منبع خبر 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar