کابینه لیبرال‌های انتاریو معرفی شد
25 ژوئن 2014 - 20:38
بازدید 404
8

روز سه‌شنبه ۲۴ جون ۲۰۱۴، خانم کتلین وین، رییس دولت انتاریو، کابینه جدید خود را معرفی کرد. در این کابینه ۲۷ نفره (با احتساب خود وین) که همه اعضا سابق حضور دارند چهره‌های جدیدی معرفی شده‌اند و تعداد خانم‌ها نیز افزایش یافته است. همچنین بیش از نیمی از این افراد نمایندگان حوزه‌های انتخاباتی ناحیه تورنتوی […]

ارسال توسط :
پ
پ

روز سه‌شنبه ۲۴ جون ۲۰۱۴، خانم کتلین وین، رییس دولت انتاریو، کابینه جدید خود را معرفی کرد. در این کابینه ۲۷ نفره (با احتساب خود وین) که همه اعضا سابق حضور دارند چهره‌های جدیدی معرفی شده‌اند و تعداد خانم‌ها نیز افزایش یافته است. همچنین بیش از نیمی از این افراد نمایندگان حوزه‌های انتخاباتی ناحیه تورنتوی بزرگ و همیلتون هستند یعنی مناطقی که پیروزی در آنها لیبرال‌ها را به یک دولت اکثریت رساند. یکی از مهم‌ترین انتصابات مربوط به دب متیوز است که علاوه بر سمت قایم مقامی وین، به ریاست شورای خزانه‌داری استان هم منصوب شد تا در کنار وزیر دارایی استان به وعده وین مبنی بر رفع کسربودجه استان تا سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ جامه عمل بپوشاند، کاری که از نظر بسیاری از منتقدین غیرممکن است.

کابینه جدید استان ویرایش نوینی از لایحه بودجه انتاریو را که رای ندادن به آن عامل اصلی برگزاری انتخابات ۱۲ جون بود در ۱۴ جولای به مجلس ارائه خواهد کرد. لایحه‌ای که تصویب آن حالا دیگر نیازی به رای دو حزب رقیب ندارد و عمده‌ترین تمرکزش بر اشتغال، توسعه حمل و نقل و آموزش است.

دکتر رضا مریدی نیز که در حوزه ریچموندهیل مجددا به مجلس راه یافته است در کابینه جدید با حفظ سمت پیشین یعنی «وزیر پژوهش و نوآوری»، «وزیر آموزش، کالج‌ها و دانشگاه‌ها» هم خواهد بود که تا به وزنه‌ای به مراتب سنگین‌تر در کابینه خانم وین تبدیل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar