کابوس دافی برای هارپر تمامی ندارد
20 جولای 2014 - 8:06
بازدید 345
6

پلیس فدرال کانادا RCMP روز 17 جولای پس از ماه‌ها تحقیقات در مورد پرونده مایک دافی، سناتور تعلیق شده مجلس سنای کانادا، بیش از 31 اتهام در مواردی چون دریافت رشوه، تقلب و خیانت در امانت متهم کرده است. این اتهامات شامل چگونگی اعلام هزینه‌های محل اقامت وی، هزینه‌های غیرمرتبط با وظایف عضویت در سنا […]

ارسال توسط :
پ
پ

پلیس فدرال کانادا RCMP روز 17 جولای پس از ماه‌ها تحقیقات در مورد پرونده مایک دافی، سناتور تعلیق شده مجلس سنای کانادا، بیش از 31 اتهام در مواردی چون دریافت رشوه، تقلب و خیانت در امانت متهم کرده است. این اتهامات شامل چگونگی اعلام هزینه‌های محل اقامت وی، هزینه‌های غیرمرتبط با وظایف عضویت در سنا که به عنوان هزینه‌های مرتبط معرفی شده بودند و سواستفاده از موقعیت شغلی برای تسهیل امضا قراردادها با افراد مورد وثوق است.

اما قطعا مهم‌ترین اتهامات مربوط به دریافت یک چک 90 هزار دلاری از دفتر نخست وزیر برای پرداخت هزینه‌های مناقشه‌برانگیز سناتور و سکوت در این باره بوده است. پلیس این مورد را اتهام دریافت رشوه معرفی کرده است. وکیل دافی گفته که وی بی‌گناه است و به زودی به این موارد پاسخ داده خواهد شد. سوالی که در رسانه‌ها مطرح شده این است که چگونه می‌شود ارائه‌دهنده آن چک مشهور، نایجل رایت، رییس دفتر نخست وزیر در آن زمان خود متهم نیست (RCMP در ایپریل گذشته وی را از انجام عمل مجرمانه مبرا دانست) اما دریافت‌کننده چک یعنی دافی، رشوه دریافت کرده است؟

متن کامل خبر را در این صفحه از وبسایت پرنیان ببینید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar