ژیان قمیشی از همه اتهامات تبریه شد
24 مارس 2016 - 22:32
بازدید 232
4

ژیان امروز در دادگاه تبریه شد. او یکی از محبوب ترین چهره های رسانه ای کانادا بود که برنامه های موفقی را در تلویزیون و رادیوی کانادا اجرا کرده بود. آخرین برنامه موفق او که پر شنونده ترین برنامه رادیو سی بی سی بود کیو (Q) نام داشت. موضوعات مطرح شده در این برنامه بیشتر […]

ارسال توسط :
پ
پ

ژیان امروز در دادگاه تبریه شد. او یکی از محبوب ترین چهره های رسانه ای کانادا بود که برنامه های موفقی را در تلویزیون و رادیوی کانادا اجرا کرده بود. آخرین برنامه موفق او که پر شنونده ترین برنامه رادیو سی بی سی بود کیو (Q) نام داشت. موضوعات مطرح شده در این برنامه بیشتر به دنیای هنر مربوط بود ولی به ابتکار ژیان گاه موضوعات سیاسی نیز در آن جای داشت به خصوص آنجا که به عالم رسانه و هنر ربطی داشت. 

ژیان زاده ایران ولی بزرگ شده لندن است و در بزرگسالی وارد کانادا شده بود ولی شیفته سرزمین پدری است و به ایرانی بودن خود مفتخر. او مردم خود را خوب می شناسد و خواست ایرانیان داخل را در فضای مه آلود خارج کاملا درک می کند و مواضع سیاسی دقیقی به نفع مردم داشت. به هر مناسبتی نام ایران را به زبان می آورد و در مناسبتهای مهم مانند نوروز با جمله ای فارسی برنامه را آغاز می کرد برنامه ای که میلیونها شنونده در چندین کشور دنیا داشت. او بود که پس از تصویب تحریمهای ظالمانه دو.لت محافظه کار کانادا به ظاهر علیه دولت ایران ولی در عمل علیه تک تک ایرانیان حتی آنانکه سالها کانادا زندگی کرده اند بود به آن اعتراض کرد. او بو.د که در پی بسته شدن حسابهای ایرانیان در بانک تی دی به طور علنی در برنامه خود به آن اعتراض کرد و اعتراضات ایرانیان را پوشش داد. 

روشن بود که در فضایی که هارپر ساخته است و قرار است جز نفرت در مورد ایران و ایرانیان پراکنده نشود وجود چهره ای محبوب ایرانی که در تلاش است چهره درست ایران و ایرانیان را نشان دهد تحمل نمی شود. او قربانی یک توطیه شد برای اینکه حذف شود. برایش اتهاماتی ردیف کردند  که کسی را یارای دفاع از او هم نباشد. اتهامات جنسی که بسیار در کانادا جدی است. همه اینها امروز نقش بر آب شد و رای قاضی عملا به طور غیر مستقیم تاییدی است بر توطیه علیه این چهره محبوب.

به یاد دارم که در زمان طرح اتهامات علیه او برای یک ماه شبکه سی بی سی و کانالهای رادیویی بسیج شده بودند تا علیه او سخن بگویند. حتی در جریان دادگاه آنجا که دیدند وکیل او بسیار قوی عمل میکند برنامه های خود را معطوف به حمله به او کردند استدلالشان این بود که این وکیل با روشی که دارد باعث می شود دیگر افراد قربانی حاضر به شکایت نشوند. استدلال خنده آوری بود. اگر موضوع ژیان نبود استدلال آنها عکس می شد و برنامه می ساختند که چرا سیستم به گونه ای است که افراد به منظور سودجویی و شهرت اتهام جنسی به چهره های محبوب می زنند.

امروز روز شکست باند رسانه ای یهودیان در کاناداست و من برای ژیان خوشحالم نه فقط برای او که برای عدالتی که می رفت در سایه یک توطیه رساننه ای کمرنگ شود. امروز بار دیگر اعتماد خود را به سیستم قضایی کانادا و قضات مستقل آن تجدید کردم که با این همه هجمه رسانه ای و احتمالا فشار افراد با نفوذ ژیان ما را قربانی نکرد.

ژیان یک دادگاه دیگر نیز دارد برای اتهامی شبیه این اتهامات که به پیش بینی کارشناسان آن دادگاه هم به خوبی و موفقیت به پایان خواهد رسید.  از این پس احتمالا در صدد دریافت خسارت از غول رسانه ای کانادا برای تخریب خود خواهد بود. برایش آرزو.ی  موفقیت دارم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar