چگونگی استفاده از امتیازات سایت برای تبدیل به معادل دلاری
05 سپتامبر 2013 - 1:44
بازدید 307
5

همان‌طور که پیشتر به اطلاع شما رسیده بود با موافقت آقای علی مختاری، مدیریت محترم شرکت کنپارس و گروه رسانه‌ای پرنیان، امکان تبدیل بخشی از امتیازات کسب شده از مطالعه مطالب سایت برای بازپرداخت اقساط قراردادهای کنپارس فراهم شده است. هدف از این اقدام تشویق موکلین کنپارس و همسران آنها به مطالعه مرتب مطالب سایت […]

ارسال توسط :
پ
پ

همان‌طور که پیشتر به اطلاع شما رسیده بود با موافقت آقای علی مختاری، مدیریت محترم شرکت کنپارس و گروه رسانه‌ای پرنیان، امکان تبدیل بخشی از امتیازات کسب شده از مطالعه مطالب سایت برای بازپرداخت اقساط قراردادهای کنپارس فراهم شده است.

هدف از این اقدام تشویق موکلین کنپارس و همسران آنها به مطالعه مرتب مطالب سایت و همچنین تقدیر از موکلینی است که به کنپارس اعتماد کرده‌ و این کار را پیشتر انجام داده‌اند.

آیین‌نامه تبدیل امتیازات را اینجا ببینید.

از آنجا که شرکت کنپارس «موفقیت در سرزمین جدید» را هدف اصلی خود در مورد موکلین شرکت و سایر علاقه‌مندان به مهاجرت به کانادا قرار داده و یکی از مهم‌ترین ابزارهای موفقیت را افزایش آمادگی موکلین از طریق مطالعه مرتب و نظام‌مند و کسب اطلاعات دقیق و جامع از شرایط سیاسی، اجتماعی، تحصیلی و شغلی کانادا می‌داند از همان ابتدا سرمایه‌گذاری فراوانی بر روی آگاهی‌بخشی به علاقه‌مندان به مهاجرت به کانادا انجام داده است. هم‌اکنون نیز این اقدامات در قالب تشکیل گروه رسانه‌ای پرنیان ابعاد بسیار وسیع‌تری به خود گرفته است. در کنار اینها وبلاگ نویسندگان هم فعال و رو به توسعه است.

حال زمان آن رسیده تا اعضا پیگیر خانواده بزرگ کنپارس که مهاجرت را تنها در دریافت ویزا خلاصه نکرده بلکه به آمادگی در همه عرصه‌های مهارتی، اطلاعاتی و روحی-ذهنی تسری داده‌اند پاداش محسوس‌تری از این فعالیت‌های خود دریافت کنند. البته آنها نتیجه اصلی و غیرقابل محاسبه این فعالیت‌ها را سال‌ها بعد و پس از ورود به کانادا تجربه خواهند کرد.

موکلین شرکت از تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۲ به بعد می‌توانند بخشی از امتیازهای گردآوری شده توسط خود و یا همسرشان را به معادل دلاری تبدیل کرده و از اقساط قرارداد خود کسر نمایند. هر ۲۰ امتیاز معادل یک دلار محاسبه شده و در هر قسط می‌توانند تا سقف ۱۰۰ دلار از این امکان استفاده کنند مشروط به اینکه پرداخت قسط به تاخیر نیافتاده باشد و در سقف زمانی خودش انجام شود. البته کسر بیش از ۱۰۰ دلار هم وجود دارد که جزییات آن در آیین‌نامه مربوطه قید شده است.

این آیین‌نامه تا پایان سال ۲۰۱۳ به صورت آزمایشی اجرا شده و پس از آن بنا بر اطلاعات گردآوری شده مشمول اصلاحات لازم خواهد شد.

برای مطالعه آیین‌نامه اینجا را ببینید.

اگر موکل کنپارس هستید و می‌خواهید از این امکان استفاده کنید برای «تبدیل امتیاز به معادل دلاری»، به این صفحه بروید. لطفا قبل از هر اقدامی، متن آیین‌نامه را با دقت مطالعه نمایید.

اگر پرسشی دارید به آدرس [email protected] ارسال نمایید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar