چه خبر از مهاجرت به کانادا در دو هفته آخر فوریه؟
24 فوریه 2017 - 0:00
بازدید 462
8

تغییرات جدید برنامه های مهاجرتی کانادا در دو هفته آخر فوریه در زیر خلاصه می شود: افزایش تعداد انتخاب شدگان در قرعه کشی ورود سریع 22 فوریه تعداد انتخاب شدگان قرعه کشی ورود سریع ( Express Entry Draw) که منتظر دریافت دعوت نامه جهت اقدام به پذیرش هستند، افزایش یافت. در 4 ژانویه تعداد 2،902 […]

ارسال توسط :
پ
پ

تغییرات جدید برنامه های مهاجرتی کانادا در دو هفته آخر فوریه در زیر خلاصه می شود:

  • افزایش تعداد انتخاب شدگان در قرعه کشی ورود سریع

22 فوریه

تعداد انتخاب شدگان قرعه کشی ورود سریع ( Express Entry Draw) که منتظر دریافت دعوت نامه جهت اقدام به پذیرش هستند، افزایش یافت. در 4 ژانویه تعداد 2،902 دعوت نامه جهت اقدام به پذیرش برای کسانی که دارای امتیاز حداقل 468 بودند، صادر شد و در تاریخ 22 فوریه، تعداد دعوت نامه های جهت اقدام به پذیرش افزایش یافت به طوری که تعداد 3،611 دعوت نامه برای کسانی که امتیاز حداقل 441 داشتند، صادر شد. این ارقام حاکی از آن است که از زمان شروع برنامه ورود سریع از دو سال پیش تاکنون، شرایط برای پذیرش آسان تر شده است به طوری که سقف امتیازات به 441 رسیده است. این امتیاز کمترین امتیاز قبولی در تاریخ اکسپرس اینتری بوده است.

  • شروع دوباره سه برنامه مهاجرتی استان انتاریو

21 فوریه

استان انتاریو، سه برنامه مهاجرتی خود را در قالب “برنامه اولویت سرمایه انسانی” (Human Capital Priorities Stream)، “برنامه انتخابی مهاجرتی” (Ontario Immigrant Nominee Program (OINP) و همچنین، “برنامه انتخابی مهاجرتی” برای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا در تاریخ 21 فوریه مجدداً شروع کرد. اطلاعات بیشتر

  • برنامه جذب نیروی کار، فارغ التحصیلان و کارآفرینان استان بریتیش کلمبیا

20 فوریه 2017

استان بریتیش کلمبیا در صدد برآمد تا شانس جدیدی برای متقاضیان نیروی کار، فارغ التحصیلان و کارآفرینان ایجاد کند. نتایج آخرین برنامه مهاجرتی استان بریتیش کلمبیا که در تاریخ 17 فوریه اعلام شد، حاکی از آن بود که 459 متقاضی دعوت نامه پذیرش را دریافت کردند که از این میان 19 تن از متقاضیان کارآفرینی بوده اند و 440 متقاضی دیگر در گروه های اکسپرس اینتری و مهاجرت از طریق جذب نیروی متخصص دسته بندی شدند.

  • استان انتاریو و شروع برنامه های مهاجرتی استانی

16 فوریه

استان انتاریو از هفته آینده از طریق یکی از برنامه های محبوب مهاجرتی خود، “برنامه انتخابی مهاجرتی” (OINP) متقاضی می پذیرد. گفتنی است سه برنامه در دست اقدام استان انتاریو، “برنامه اولویت سرمایه انسانی ورود سریع” (Express Entry Human Capital Priorities Stream)، برنامه پذیرش فارغ التحصیلان دوره دکترا و همچنین برنامه پذیرش فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد می باشد.

  • انتخاب مونترال به عنوان شهر پناهگاه پناهجویان

16 فوریه

مونترال، دومین شهر بزرگ کانادا، روز دوشنبه “شهر پناهگاه” نامیده شد و اگر چنانچه شورای شهر مونترال این موضوع را تایید کند، مونترال نیز همانند سایر شهرهای کانادا، تورنتو، ونکوور، همیلتون در لیست شهرهای امن و پناهگاه کانادا قرار خواهد گرفت. تورنتو، ونکوور و همیلتون سیاست های ضد تبعیضی محکمی برای حمایت از مهاجران و پناهندگان بدون پرونده در نظر گرفته اند. به علاوه، شهرهای مقدس و پناهگاه متعهد شده اند که از وضعیت مهاجرت برای توقیف یا دیپورت مهاجران و پناهندگان استفاده نکنند.

  • برنامه ورود سریع ساسکاچوان برای جذب 500 متقاضی جدید

14 فوریه

برنامه ورود سریع نیروی متخصص استان ساسکاچوان که زیر مجموعه برنامه انتخابی مهاجرتی این استان می باشد، در تاریخ 14 فوریه برای پذیرش 500 متقاضی جدید باز شد. کاندیداهای واجد شرایط سیستم ورود سریع دولت فدرال می توانند درخواست خود را برای این برنامه استانی ارسال کنند. دریافت پذیرش از این برنامه استانی، می تواند 600 امتیاز در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) به هر متقاضی بیفزاید و این در حالی است که متقاضی می تواند در همین راستا منتظر سیستم ورود سریع فدرال باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar