پیشنهاد جدید مهاجرتی برای اقامت دائم کارکنان بخش کشاورزی کانادا
15 جولای 2019 - 21:02
بازدید 356
4

دولت لیبرال برای یک برنامه جدید سه ساله مهاجرتی با هدف کمک به جبران کمبود نیروی کار در بخش کشاورزی و غذا آغاز به کار می کند. در چند سال گذشته صنایعی مانند تولید گوشت قرمز و پرورش قارچ با توجه به کمبود نیروی کار در این بخش با تکیه بر نیروی کار خارجی به […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت لیبرال برای یک برنامه جدید سه ساله مهاجرتی با هدف کمک به جبران کمبود نیروی کار در بخش کشاورزی و غذا آغاز به کار می کند.

در چند سال گذشته صنایعی مانند تولید گوشت قرمز و پرورش قارچ با توجه به کمبود نیروی کار در این بخش با تکیه بر نیروی کار خارجی به صورت فصلی صورت گرفته است، در حالی که این کار فصلی نیست.

برنامه جدید مهاجرتی که از سال 2020 آغاز می شود، قصد دارد تا با جذب و نگه داری کارکنان مهاجر به آن ها فرصت گرفتن اقامت دائم بدهد.

در حال حاضر کارکنانی که از طریق برنامه کارکنان فصلی بخش کشاورزی به کانادا می آیند، اجازه کار در زمان محدود دارند و راهی برای آن ها وجود ندارد تا بتوانند اقامت دائم داشته باشند.

بر اساس این برنامه جدید مهاجرتی کارکنان موقت بخش کشاورزی می توانند برای اقامت دائم در کانادا بعد از 12 ماه تقاضا بدهند و اگر پذیرفته شوند، اجازه دارند خانواده شان را نیز به کانادا بیاورند.

مری کلود بیبو، وزیر کشاورزی کانادا می گوید کشاورزان کانادایی و تولید کنندگان غذا به نیروی کار قابل اعتماد برای رسیدن به موفقیت نیاز دارند و این برنامه به آن ها کمک می کند تا دسترسی بهتری به کارگران داشته باشند.

منبع خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar