پیروزی اتحادیه افسران مهاجرت بر علیه دولت فدرال
15 سپتامبر 2013 - 5:16
بازدید 287
8

مخاطبانی که اخبار مربوط به اعتصاب دیپلمات‌های کانادایی و افسران مهاجرت و اختلافات آنها با دولت فدرال را دنبال می‌کنند در جریان هستند که در آخرین اقدام، اتحادیه افسران مهاجرت PAFSO درخواست حقوقی را به Public Service Labour Relations Board تقدیم کردند. محتوای این درخواست این بود که رییس شورای خزانه‌داری کانادا (نماینده دولت فدرال […]

ارسال توسط :
پ
پ

مخاطبانی که اخبار مربوط به اعتصاب دیپلمات‌های کانادایی و افسران مهاجرت و اختلافات آنها با دولت فدرال را دنبال می‌کنند در جریان هستند که در آخرین اقدام، اتحادیه افسران مهاجرت PAFSO درخواست حقوقی را به Public Service Labour Relations Board تقدیم کردند. محتوای این درخواست این بود که رییس شورای خزانه‌داری کانادا (نماینده دولت فدرال در این اختلاف) در زمان ارائه شروط خود برای پذیرش حکمیت دچار بدعهدی و سو نیت bad faith شده است. (متن کامل خبر مرتبط را در این صفحه از همین وبسایت ببینید.)

روز جمعه سیزدهم سپتامبر، این شورا رای خود را مبنی بر محکومیت دولت و تایید نظر اتحادیه اعلام کرد. بلافاصله مشاور رسانه‌ای وزیر مهاجرت به این رای واکنش نشان داد و آن را مایوس‌کننده خواند. وی هم‌چنین ضمن تکرار ادعاهای قبلی دولت، اعلام کرد که برای این رای فرجام‌خواهی خواهد کرد.

اگرچه در رای صادره، نهاد تصمیم‌گیرنده به بهانه اینکه هنوز برای ورود به محتوای اختلافات و اعمال فشار به یک طرف برای بازگشت به میز مذاکره زود است، با درخواست اتحادیه که خواستار اعمال فشار به دولت برای انجام مذاکره و پایان دادن به این کشاکش مخالفت کرده است اما به هر حال، این رای یک پیروزی برای اتحادیه محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که دولت فدرال تنها در اندیشه وقت‌کشی برای به پایان رسیدن صبر اعتصاب‌کنندگان است.

به این ترتیب با توجه به موضع‌گیری وزارت مهاجرت و تاخیرهای معمول در رسیدگی حقوقی به این نوع مباحث، به نظر می‌رسد که قرار نیست اختلاف پدید آمده به این زودی‌ها و حداقل تا پایان سال ۲۰۱۳ به سرانجام روشنی دست یابد.

متن کامل خبر را اینجا ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar