پنجمین دور انتخاب اکسپرس انتری در سال 2016
09 مارس 2016 - 9:05
بازدید 380
13

بیست و هشتمین دور انتخابهای اکسپرس انتری (پنجمین دور در سال 2016) در روز 24 فوریه 2016 برگزار شد و طی آن 1،484 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت به کانادا صادر شد. اکنون این افراد میتوانند برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام نمایند. حداقل امتیاز لازم برای موفقیت در این دور از انتخابها 453 امتیاز بوده […]

ارسال توسط :
پ
پ

بیست و هشتمین دور انتخابهای اکسپرس انتری (پنجمین دور در سال 2016) در روز 24 فوریه 2016 برگزار شد و طی آن 1،484 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت به کانادا صادر شد. اکنون این افراد میتوانند برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام نمایند. حداقل امتیاز لازم برای موفقیت در این دور از انتخابها 453 امتیاز بوده است. در مقایسه با دوره بیست و هفتم (چهارمین دور در سال جدید) حداقل امتیاز لازم برای دریافت دعوتنامه 6 امتیاز کاهش نشان میدهد که خبر خوبی برای متقاضیان جدید مهاجرت است.

 

نکته مثبت دیگر برای متقاضیان جدید مهاجرت این است که طی 9 ماه گذشته همواره افرادی که فاقد هرگونه دعوتنامه استانی و یا پیشنهاد شغلی معتبر از کانادا بوده اند برای دریافت دعوتنامه انتخاب شده اند و با موفقیت از استخر (گردونه بزرگ رقابتی) بیرون آمده اند. این برای متقاضیان مهاجرت به کانادا نوید بخش است که نمودار کلی حداقل امتیاز لازم برای موفقیت در خروج از استخر (علیرغم برخی استثنائات در برخی ادوار) همچنان رو به کاهش است و انتظار میرود در ماههای آینده نیز این روند نزولی که به نفع متقاضیان اقامت دائم کانادا است ادامه داشته باشد.

 

اکسپرس انتری

از ابتدای ژانویه 2015 دولت کانادا روش مهاجرتی جدیدی را معرفی کرده است که طی آن افراد علاقمند به مهاجرت مشخصات خود را بصورت آنلاین وارد یک پروفایل میکنند و کلیه سوابق تحصیلی و شغلی و همچنین مهارتهای زبان و وضعیت خانوادگی و سن شان را وارد آن میکنند. اینها معیارهایی است که افراد بر مبنای آنها امتیاز میگیرند. سپس تمامی این افراد وارد استخر میشوند. استخر استعاره از یک ظرف بزرگ است که متقاضیان مهاجرت بصورت قاعده مند، هوشمند و هدفمند در آن برگزیده میشوند و طبیعتا افرادی را که امتیاز بیشتری دارند و مطابقتهای بیشتری با نیاز های کار جامعه کانادا دارند انتخاب میکنند. افرادی که پیشنهاد شغلی معتبر و یا دعوتنامه های استانی داشته باشند 600 امتیاز اضافه دریافت میکنند که بسیار حیاتی است و بسرعت باعث انتخاب آنها و خروج پیروزمندانه از استخر میگردد. واحد شمارش امتیازها CRS میباشد.

این برنامه جدید بمنظور سرعت بخشیدن به بررسی پرونده های مهاجرتی معرفی شده و تا کنون چندین هزار نفر موفق شده اند دعوتنامه برای اقدام نهایی برای داشتن اقامت دائم بدهند. این دعوتنامه درواقع برای افرادی که از استخر بالا کشیده میشوند ارسال میگردد. این افراد ظرف مدتی حدود شش ماه ویزای خود را در دست خواهند داشت (یا حداقل طبق اعلام اداره مهاجرت قرار است اینطور باشد). اکسپرس انتری درواقع برنامه مهاجرتی نیست و تنها یک روش جدید برای انتخاب افراد دارای بالاترین امتیازات (از منظر نیروی انسانی) از میان متقاضیان مهاجرت است.

برای شمارش امتیاز خود اینجا کلیک کنید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar