پزشکی عمومی رسما تکمیل شد، دو تای دیگر در شرف تکمیل
16 ژوئن 2011 - 20:49
بازدید 381
7

با به‌روزرسانی و اعلام رسمی وبسایت اداره مهاجرت، رشته پزشکی عمومی در تاریخ ۱۵ جون رسما تکمیل شد. البته همانطور که پیشتر اعلام کرده بودیم، ظرفیت این رشته از نظر پرونده‌های ورودی قطعا پیش از این به سقف ۱۰۰۰ رسیده بوده و بنابراین احتمالا تعدادی از درخواست‌های چند هفته اخیر بازپس فرستاده خواهند شد. مطالب […]

ارسال توسط :
پ
پ

با به‌روزرسانی و اعلام رسمی وبسایت اداره مهاجرت، رشته پزشکی عمومی در تاریخ ۱۵ جون رسما تکمیل شد. البته همانطور که پیشتر اعلام کرده بودیم، ظرفیت این رشته از نظر پرونده‌های ورودی قطعا پیش از این به سقف ۱۰۰۰ رسیده بوده و بنابراین احتمالا تعدادی از درخواست‌های چند هفته اخیر بازپس فرستاده خواهند شد.

همچنین براساس سایر آمار، دو رشته معماری و پزشکی تخصصی با ۹۷۸ پرونده رسما دریافت شده، یعنی تنها ۲۲ پرونده تا سقف ۱۰۰۰، احتمالا با پرونده‌هایی که در مسیر بررسی در CIO هستند تکمیل شده‌اند و پیش از رسیدن به پایان این ماه و اتمام زمان اعتبار دومین فهرست مشاغل فدرال، تکمیل آنها اعلام خواهد شد. نکته جالب توجه جهش بسیار زیاد پزشکی تخصصی است که رشد آن از همه رشته‌ها بیشتر بوده است.

در میان سایر رشته‌ها، مددکاری اجتماعی با ۷۷۳ پرونده پیشتاز است اما به سقف ۱۰۰۰ نخواهد رسید و هیچ رشته دیگری هنوز از ۵۰۰ پرونده گذر نکرده است. بدین حساب در دو هفته باقیمانده، پرونده فهرست دوم مشاغل که به MI۲ شهرت دارد با تکمیل ظرفیت ۹ رشته به کار خود پایان خواهد داد.

تا ۱۵ جون ۲۰۱۱، ۱۳ هزار ۶۰۰ پرونده از سقف ۲۰ هزار پرونده، رسما در CIO وارد مسیر بررسی شده‌اند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar