پایلوت تکنولوژی بریتیش کلمبیا به برنامه‌ای دائمی تبدیل شد
30 می 2021 - 15:46
بازدید 444
14

«BC PNP Tech» برای ارائه اقامت دائم به نیروی کار خارجی و دانشجویان بین الملل در بخش‌های فنی بریتیش کلمبیا، در دسترس است. «پایلوت تکنولوژی برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP Tech Pilot) اخیراً به یک برنامه مهاجرت دائمی تبدیل شده، و از این پس تحت عنوان «BC PNP Tech» شناخته خواهد شد. این […]

ارسال توسط :
پ
پ

«BC PNP Tech» برای ارائه اقامت دائم به نیروی کار خارجی و دانشجویان بین الملل در بخش‌های فنی بریتیش کلمبیا، در دسترس است.

«پایلوت تکنولوژی برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP Tech Pilot) اخیراً به یک برنامه مهاجرت دائمی تبدیل شده، و از این پس تحت عنوان «BC PNP Tech» شناخته خواهد شد. این مسیر به کارفرمایان بخش فنی امکان می‌دهد تا در صورت کمبود نیروی کار داخلی، متقاضیان بین الملل را جذب کنند.

«BC PNP Tech» به متقاضیان در یکی از 29 شغل فنی واجد شرایط، فرصتی برای اقامت دائم ارائه می‌دهد. این افراد نقش بسزایی در اشتغال زایی و رشد اقتصادی بریتیش کلمبیا خواهند داشت.

 

ویژگی‌های «BC PNP Tech»


  • خدمات اختصاصی: خدمات و اطلاعات موردنیاز برای کارفرمایان فنی، متناسب با برنامه‌ها و مسیرهای مهاجرتی مختلف، از طریق [email protected] در دسترس خواهد بود.
  • زمان بندی مناسب: دعوتنامه‌ها برای ارسال درخواست اقامت دائم، به صورت هفتگی برای نیروی کار فنی صادر خواهد شد تا کارفرمایان و کارمندان احتمالی آنها در کمترین زمان ممکن، شروع به همکاری کنند.
  • اولویت بندی: درخواست‌های بخش فنی بریتیش کلمبیا برای پردازش در اولویت قرار دارند.
  • تعامل: از طریق مشارکت در رویدادهای مهم صنعتی، پشتیبانی لازم برای حمایت از کارفرمایان بخش فنی ارائه خواهد شد.

 

ارسال و پذیرش درخواست تحت «BC PNP Tech»

برای مهاجرت به بریتیش کلمبیا به عنوان نیروی کار فنی، متقاضیان قادرند به طور رایگان برای «BC PNP Tech» ثبت نام کنند. سپس این استان به صورت هفتگی، برای افراد دارای پیشنهاد شغلی در یکی از 29 شغل واجد شرایط، دعوتنامه صادر خواهد کرد.

پیشنهاد شغلی متقاضیان در یکی از 29 شغل فنی واجد شرایط، باید حداقل برای یک سال (365 روز) بوده، و در زمان ارسال درخواست، حداقل 120 روز اعتبار داشته باشد. برای دریافت دعوتنامه، کارفرمای متقاضیان نیز باید واجد شرایط «BC PNP Tech» باشد.

پس از ارائه پرونده کامل توسط متقاضیان، درخواست آنها طی یک روز کاری، تحت بررسی قرار خواهد گرفت.

زمان پردازش برای 80 درصد درخواست‌های «BC PNP»، 2 تا 3 ماه از زمان دریافت پرونده است. درخواست‌های «BC PNP Tech» معمولاً در بازه زمانی کوتاه‌تری پردازش خواهند شد.

از زمان راه اندازی «BC PNP Tech» در ماه مه 2017، بیش از 6000 نیروی کار فنی برای اقامت دائم کانادا انتخاب شده اند. این برنامه برای جذب و حفظ نیروی کار خارجی و دانشجویان بین الملل در بخش‌های فنی بریتیش کلمبیا، در نظر گرفته شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar