پایان ششمین هیجان
27 آوریل 2015 - 23:17
بازدید 369
8

به گزارش دبیرخانه مسابقه هفت سین در این دوره از مسابقات ۹۹۴ نفر در رای گیری شرکت کردند و در مجموع ۶۸۸۲۶ رای به آثار شرکت داده شده در مسابقه داده شد که از میان ۶۱۸۵۴ رای مربوط به عکس سفره‌های هفت سین بود. از نکات قابل توجه در مسابقه امسال رشد تعداد رای‌دهندگان علی‌رغم […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش دبیرخانه مسابقه هفت سین در این دوره از مسابقات ۹۹۴ نفر در رای گیری شرکت کردند و در مجموع ۶۸۸۲۶ رای به آثار شرکت داده شده در مسابقه داده شد که از میان ۶۱۸۵۴ رای مربوط به عکس سفره‌های هفت سین بود.

از نکات قابل توجه در مسابقه امسال رشد تعداد رای‌دهندگان علی‌رغم کاهش آثار شرکت داده شده در بخش مسابقه بود که نشان دهنده استقبال خوب مخاطبان از این دوره بود.

به صورت کلی کیفیت عکس‌های ارسالی از سفره‌ها نسبت به سال گذشته روند روبه رشدی داشت اما در بخش متن شاهد روندی معکوس بودیم و از همین رو دبیرخانه این دوره هیچ متنی را شایسته رتبه نخست و دریافت تندیس این دوره ندانسته، دو اثر برتر به انتخاب داوران مردمی را به صورت مشترک دوم شناخت که رقم نقدی جوایز نفر اول و دوم به صورت مشترک به این عزیزان اهدا خواهد گردید.

 

اسامی  نفرات برتر بخش سفره و متن هفت سین

خانم سروش رازی از تهران نفر اول بخش سفره و برنده یک دستگاه آیفون ۶ به همراه تندیس ششمین دوره مسابقه اینترنتی هفت سین پرنیان؛

خانم سارا حسن بدری از رشت و آقای امیر برجانه از تهران نفر دوم مشترک بخش متن و برنده کارت هدیه یازده میلیون ریالی به هر نفر؛

خانم زهرا پارسان از کرج نفر دوم بخش سفره هفت سین و برنده یک دستگاه دوربین عکاسی به ارزش شش میلیون ریال

آقای آرش صدیق از تهران نفر سوم بخش سفره هفت سین و برنده یک دستگاه دوربین عکاسی به ارزش سه میلیون ریال

خانم مرضیه کسمایی از نجف آباد نفر سوم بخش متن و برنده یک دستگاه دوربین عکاسی به ارزش سه میلیون ریال

از آنجا که در بخش متن رقابت تنگاتنگی وجود داشت و به احترام شرکت کنندگان این بخش، دبیرخانه مسابقات خانم سحر غمی لوی از تهران را به عنوان نفر چهارم اعلام و یک عدد کارت هدیه یک و نیم میلیون ریالی به ایشان اهدا می‌نماید.

 

داوران برگزیده

اسامی ۵ برگزیده بخش داوری که به قید قرعه انتخاب و برنده ۵ دستگاه تبلت گردیده‌اند، عبارتند از:

·                     خانم مهسا اسدالله

·                     خانم ساغر شمس

·                     آقای محمدرضا کاویانی

·                     آقای سعید بروجردی

·                     خانم زهره حراتی

در پایان دبیرخانه ششمین دوره مسابقه فرامرزی هفت سین، ضمن سپاس و قدردانی از تمامی عزیزانی که با ارسال آثار و یا شرکت در داوری مردمی، موجب رونق این مسابقه پرهیجان گردیده و آیینی کهن را گرامی داشتند، اعلام می‌نماید که برندگان این دوره می‌توانند در هفته پایانی اردیبهشت ماه و هفته نخست خرداد ماه، پس از تماس دبیرخانه (تلفن، ارسال پیامک و یا ایمیل) در روزهای مشخص شده اعلامی برای دریافت جایزه خود به دفتر کاریابی بین المللی کنپارس مراجعه نمایند.

برای مشاهده اسامی نفرات چهارم تا بیستم سفره برتر و پنجم تا هشتم متن برتر و سایر جزییات مربوط به ششمین مسابقه هفت سین کنپارس/پرنیان به وبسایت رسمی مسابقه در آدرس haftsin.ca مراجعه کنید.

گفتنی است دبیرخانه مسابقه در این دوره نیز با بهره‌گیری از نمودارهای انحراف از معیار تلاش کرد تا مانع تاثیرگذاری رای‌های نادرست شود و امیدوار است که امانت‌دار خوبی برای شرکت کنندگان در مسابقه و رای‌دهندگان به آثار بوده باشد. این دبیرخانه از پیشنهادات و انتقادات علاقه‌مندان استقبال نموده و امیدوار است بتواند با بهره‌گیری از دیدگاه‌های آنها به مسیر رو به رشد مسابقه کماکان ادامه دهد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar