ویژه خبرنامه ۵۸: فرصتی استثنایی برای معرفی خدمات خود به جامعه کانادایی
25 جولای 2011 - 7:51
بازدید 377
10

در مطلب ویژه خبرنامه ۵۷ به موضوع انتشار قریب‌الوقوع خبرنامه و نشریه پرنیان اشاره کرده بودیم. نشریه پرنیان به زودی منتشر و در سطحی گسترده در سه شهر بزرگ کانادا یعنی تورنتو، مونترال و ونکوور که بیشترین تعداد ایرانیان در آن حضور دارند توزیع خواهد شد. چند صفحه از این نشریه نیز که به شکل […]

ارسال توسط :
پ
پ

در مطلب ویژه خبرنامه ۵۷ به موضوع انتشار قریب‌الوقوع خبرنامه و نشریه پرنیان اشاره کرده بودیم. نشریه پرنیان به زودی منتشر و در سطحی گسترده در سه شهر بزرگ کانادا یعنی تورنتو، مونترال و ونکوور که بیشترین تعداد ایرانیان در آن حضور دارند توزیع خواهد شد. چند صفحه از این نشریه نیز که به شکل خاصی طراحی شده‌ به صورت خبرنامه داخلی برای موکلین شرکت در داخل ایران توزیع می‌شود تا علاوه بر سایت، از طریق این خبرنامه هم در جریان مطالب و اخبار خصوصا اخبار ویژه خود قرار بگیرند.

اطلاع یافتیم که بخشی آگهی نشریه به شدت فعال است و ضمن مشخص کردن زمینه‌ها و فرصت‌های تبلیغاتی درون نشریه و مباحث مالی مربوط به آنها، در تعامل با بخش تحریریه در نظر دارد تا امکان مناسبی را برای آشنایی جامعه ایرانی سراسر کانادا با بیزینس‌های مختلف ایرانی و کانادایی خدمات‌دهنده برقرار سازد. از آنجا که ممکن است تعداد زیادی از شرکت‌ها و موسسات ایرانی داخل کشور هم علاقه‌مند باشند تا کالاها، خدمات و امکانات خود را به جامعه کانادایی خصوصا ایرانیان ساکن کانادا معرفی کنند می‌توانند از این فرصت استثنایی برای این کار بهره‌مند شوند. همچنین آن دسته از متقاضیان مهاجرت که تصمیم دارند روند معرفی خود و توانایی‌هایشان به جامعه کانادایی را زودتر آغاز کنند یا از هم‌اکنون برای یافتن سرپل‌های ارتباط تجاری، اقدام نمایند می‌توانند از این فرصت برای این کار بهره ببرند.

برای اطلاع از جزییات بیشترٰ، فهرست قیمت‌ها و صفحات در دسترس می‌توانید به [email protected] ایمیل بزنید یا با شماره تلفن‌ ۱-۴۳۸-۴۰۲-۵۳۱۰ در کانادا و یا شماره مستقیم تهران، ۶۴۰۸۱۲۳۳ (با داخلی ۱۳۴۲۱۳) تماس بگیرید.

بنابر اطلاع، برای سفارش آگهی در شماره اول نشریه، تخفیف‌های بسیار خوبی در نظر گرفته شده و موکلین کنپارس نیز از تخفیف‌های بیشتری برخوردار هستند پس اگر موکل کنپارس هستید حتما در زمان ارسال درخواست به این مورد اشاره کنید. لازم به یادآوری است که این نشریه به صورت تمام رنگی و روی کاغذ گلاسه منتشر می‌شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar