ویروس کرونا و پرونده های مهاجرتی ایرانیان
27 فوریه 2020 - 17:39
بازدید 446
8

علی رغم اطمینان از روند منعطفانه و انسان دوستانه اداره مهاجرت در چنین شرایطی، همکاران ما مکاتباتی نیز داشته اند که به روشنی وضعیت پرونده ها در آن مشخص شده است: “افرادی که پیشتر درخواست ویزای توریستی، اجازه کار، اجازه تحصیل و اقامت دائم ارائه کرده اند و به دلیل شرایط حاضر ایران امکان انجام […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی رغم اطمینان از روند منعطفانه و انسان دوستانه اداره مهاجرت در چنین شرایطی، همکاران ما مکاتباتی نیز داشته اند که به روشنی وضعیت پرونده ها در آن مشخص شده است:

“افرادی که پیشتر درخواست ویزای توریستی، اجازه کار، اجازه تحصیل و اقامت دائم ارائه کرده اند و به دلیل شرایط حاضر ایران امکان انجام اقدامات لازم در روند بررسی پرونده در زمان مقتضی را ندارند، درخواست هایشان فقط به دلیل آنکه این اقدامات را انجام نداده اند بسته نخواهد شد.

اقدامات لازم شامل موارد زیر می شود:

  • ارسال گذرنامه ها یا مدارک مورد نیاز مانند گواهی عدم سوءپیشینه
  • انجام مدیکال
  • انجام بایومتریک

برای این افراد به صورت اتوماتیک زمان بیشتری در نظر گرفته خواهد شد. پیشنهاد می شود به محض برطرف شدن شرایط حاضر، افراد اقدامات لازم را انجام دهند تا تاخیر بیشتری به پرونده اشان تعلق نگیرد.

هم چنین افرادی که به دلیل محدودیت های سفر اعمال شده تمایل به انصراف پرونده ویزای موقت خود دارند، می توانند درخواست خود را از طریق web form ارائه نمایند. بازپرداخت هزینه به افرادی تعلق خواهد گرفت که انصراف خود را ظرف مدت 24 ساعت پس از ثبت پرونده ارسال کرده باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar