وضعیت متقاضی اصلی و وابستگان پس از لندینگ در کانادا
17 سپتامبر 2014 - 20:18
بازدید 175
7

بسیاری از مهاجرین پس از آمدن به سرزمین جدید در شرایط خود تغییراتی ایجاد می کنند یکی ازدواج می کند و دیگری طلاق می گیرد. گاه فرزندان می مانند و پدر و مادر باز می گردند و یا …..  در این موارد برخی را تصور این است که همانند زمانی که در پروسه انجام اقدامات […]

ارسال توسط :
پ
پ

بسیاری از مهاجرین پس از آمدن به سرزمین جدید در شرایط خود تغییراتی ایجاد می کنند یکی ازدواج می کند و دیگری طلاق می گیرد. گاه فرزندان می مانند و پدر و مادر باز می گردند و یا ….. 

در این موارد برخی را تصور این است که همانند زمانی که در پروسه انجام اقدامات قانونی برای مهاجرت بودند همچنان به متقاضی اصلی وابسته اند و مثلا سوال می شود اگر مردی از همسرش که متقاضی اصلی در پرونده بوده است جدا شود آیا برای اقامتش در کانادا مشکلی ایجاد خواهد شد؟  و یا فرزندی که پدرش الزامات اقامتی را رعایت نمی کند نگران وضعیت اقامت خود و وضعیت تحصیلش است و می پرسد آیا وضعیت پدر او را دچار مشکل می کند؟

بحث متقاضی اصلی و وابستگان او تنها تا پیش از دریافت وضعیت اقامت دایم مطرح است و به محض دریافت اقامت دایم که با ورود به کانادا و ثبت لندینگ اتفاق می افتد وضعیت اعضای بالای ۱۸ سال  خانواده مستقل از دیگری است و به تعبیر دیگر متقاضی اصلی و فرعی نداریم و همه شرایط یکسان دارند. وضعیت هیچ کس موکول به وضعیت متقاضی اصلی نیست. بنابراین طلاق پس از لندینگ در مورد زوجی که با هم اقدام کرده اند تاثیری در وضعیت اقامتی افراد ایجاد نمی کند و یا اگر پدری الزامات اقامت را رعایت نکند فرزند او نباید نگران وضع اقامت خود باشد. 

از این جهت فرقی نمی کند کارت پی آر را دریافت کرده باشید یا خیر همین که در کانادا لند کرده اید و برگه لندینگ دارید وضعیت شما مقیم دایم است و آنچه گفتم در موردتان صادق است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar