وضعیت لایحه اصلاحیه قانون شهروندی موسوم به سی۶
04 جولای 2016 - 20:04
بازدید 217
7

پیش  از این در همین وب سایت به نقل از رییس کمیته مهاجرت و شهروندی پارلمان اعلام شد که به احتمال زیاد لایحه اصلاحی قانون شهروندی موسوم به Bill C-6 از اول جولای اجرایی می شود.  امروز ۴ جولای است و هنوز اعلامیه رسمی از سوی نهادهای مربوطه دریافت نشده است.  این قانون پیش از […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیش  از این در همین وب سایت به نقل از رییس کمیته مهاجرت و شهروندی پارلمان اعلام شد که به احتمال زیاد لایحه اصلاحی قانون شهروندی موسوم به Bill C-6 از اول جولای اجرایی می شود. 

امروز ۴ جولای است و هنوز اعلامیه رسمی از سوی نهادهای مربوطه دریافت نشده است.  این قانون پیش از این در مجلس تصویب شده است و بر اساس آخرین اعلام وضعیت در تاریخ ۱۷ جون  در مجلس سنا در مرحله second Reading بوده  است. برای اجرایی شدن یک مرحله دیگر دارد موسوم به third read که آنرا تبدیل به قانون می کند. اطلاعات به روز در مورد این قانون را می توانید در این وب سایت ببینید که البته بعد از ۱۷ جون آپدیت نشده است. از آنجا که مجلس سنا تا ماه سپتامبر تعطیل است و اولین قانون در دست بررسی آنها همین قانون است به نظر می رسد قانون در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر احرایی خواهد شد. 

توصیه من این است که تا زمانی که تغییرات در سایت اداره مهاجرت و تابعیت اعمال نشده است از اقدام برای درخواست تابعیت خودداری کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar