واحدهای تجاری در مرکز شهر مونترآل آماده واگذاری به متقاضیان
17 آوریل 2018 - 5:48
بازدید 403
4

به اطلاع دوستان می رساند که تعداد هفت واحد تجاری در یک مرکز تجاری بر خیابان سنت کاترین غربی واقع در مرکز شهر مونترآل در قلب وست مونت (Westmount) و قطب تجاری و اداری شهر مونترآل، آماده واگذاری به متقاضیان است. منطقه وست مونت یکی از شیک ترین و گرانترین مناطق مونترآل بزرگ است و […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع دوستان می رساند که تعداد هفت واحد تجاری در یک مرکز تجاری بر خیابان سنت کاترین غربی واقع در مرکز شهر مونترآل در قلب وست مونت (Westmount) و قطب تجاری و اداری شهر مونترآل، آماده واگذاری به متقاضیان است. منطقه وست مونت یکی از شیک ترین و گرانترین مناطق مونترآل بزرگ است و این مجموعه در کنار دو مجتمع تجاری بزرگ (Alexis Nihon Complex و westmount Square) قرار گرفته است.

ساختمان محل وقوع این مجتمع متشکل از دوطبقه مغازه و دفتر کار با فضا سازی بسیار مناسب، کفپوش گرانیت و کار چوب زیبا همراه نورپردازی چشم نواز است. این مجتمع تجاری بخشی از یک مجموعه بزرگ تجاری مسکونی شامل دو برج بزرگ مسکونی است که به ساختمانهای One Wood شناخته می شوند.

این واحدهای تجاری سند جداگانه داشته و با امتیاز برق و نیز سیستم سرمایش مستقل به متقاضیان واگذار می شوند. واحدها در حال نوسازی است و تا شهریورماه آماده تحویل به متقاضیان است. این واحدها به عنوان مغازه و دفتر کار قابل استفاده اند و بازار اجاره مناسبی نیز دارد. بسیاری از بیزنسهای مطرح ایرانی نیز هم اکنون در همین مجتمع تجاری حضور دادرند و از این جهت برای جامعه ایرانی محلی بسیار آشناست.

متراژ این واحدها از ۳۲متر مربع تا ۱۳۱ متر مربع است و قیمت آنها از ۱۹۹ تا ۴۹۹ هزار دلار است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درخواست خود را به ایمیل info @ parscanada . com کنید و در موضوع ایمیل بنویسید “commercial units”

 

این واحدها به ترتیب زیر واگذار می شوند:

۱- متقاضیان لازم است مراتب علاقه خود را به خرید این واحدها حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کنند.

۲- اولویت واگذاری با موکلین کنپارس است و تنها این دسته از متقاضیان می توانند از تسهیلات مالی فروشنده استفاده کنند.

۳- متقاضیانی که برای خرید انتخاب می شوند لازم است تا قبل از پایان اردیبهشت ماه ۹۷ مبلغ ۵۰ هزار دلار کانادا به حساب شرکت فروشنده واریز کنند.

۴- قراردادها و اوراق واگذاری برای متقاضیانی که رقم مورد نظر را ارسال کرده اند فرستاده می شود.

۵- بر اساس قرارداد، متقاضی باقی مانده نیمی از مبلغ قرارداد را ظرف یک ماه از تاریخ امضای قرارداد فروش به حساب شرکت در کانادا واریز می کند.

۶- نیم دیگر مبلغ قرارداد هنگام تحویل واحد تجاری به متقاضی و یا نماینده وی دریافت خواهد شد. 

۷- موکلین کنپارس می توانند برای نیمی از مبلغ معامله ازتسهیلات مالی شرکت فروشنده استفاده کنند به این ترتیب که فرصت دارند ظرف ۵ سال رقم باقی مانده را تسویه کنند و در این مدت سالانه ۷ درصد سود پرداخت می کنند.

۸- در صورت تمایل متقاضی شرکت فروشنده در زمینه اجاره واحدهای تجاری به آنها کمک خواهد کرد.

توجه کنید که:

۱- به صرف خرید ملک در کانادا نمی توان اقامت کانادا را دریافت کرد بنابراین اگر به منظور گرفتن اقامت ابراز علاقه می کنید ره به خطاست. البته برای دارندگان پرونده های مهاجرتی تجاری کبک خرید ملک در بررسی پرونده اثر مثبت دارد.

۲- بعد از پایان اردیبهست ماه ۹۶ این واحدهای تجاری برای خرید در دسترس متقاضیان نخواهند بود فارغ از اینکه به فروش رفته و یا نرفته باشند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar