نشانی برای دریافت کارت اقامت
08 آگوست 2014 - 21:55
بازدید 206
10

مهاجر تازه وارد به کانادا باید هنگام ورود نشانی معتبری به افسر مرزبانی ارایه کند تا اداره مهاجرت بتواند کارت پی آر را برای او ارسال کند. در این راستا مشکلاتی برای برخی دوستان ایجاد شده است. در این راستا نکاتی را در پی می نویسم: ۱- گاه مهاجر تازه وارد اعلام می کند که […]

ارسال توسط :
پ
پ

مهاجر تازه وارد به کانادا باید هنگام ورود نشانی معتبری به افسر مرزبانی ارایه کند تا اداره مهاجرت بتواند کارت پی آر را برای او ارسال کند. در این راستا مشکلاتی برای برخی دوستان ایجاد شده است. در این راستا نکاتی را در پی می نویسم:

۱- گاه مهاجر تازه وارد اعلام می کند که نشانی مشخص در اختیار ندارد در این صورت اداره مهاجرت نمی تواند کارت اقامت وی را ارسال کند. برگه ای به وی داده می شود که در آن شماره تلفنهایی است از جمله تلفن اداره مهاجرت برای اعلام نشانی. 

۲- گاه افسر مربوطه پیشنهاد می کند که کارت را به نشانی وکیل و یا مشاور ثبت شده در پرونده مهاجرتی شما بفرستد. پیشنهاد می کنم با این توصیه مخالفت کنید. از یک طرف نمی دانید به چه نشانی ارسال می شود و چه بسا آن مجموعه مهاجرتی تغییر نشانی داشته است و شما نمی دانید و از طرف دیگر دیده شده که برخی شرکتها در پی دریافت کارت برای تحویل آن به موکل سابق خود درخواست پرداخت غیر منطقی می کنند. 

۳- توصیه می کنم قبل از حرکت به کانادا حتما نشانی قابل اعتمادی را داشته باشید که در فرودگاه بدون بحث ارایه کنید اگر مهاجر کبک هستید حتما نشانی در کبک باشد حتی اگر قصد ماندن در کبک ندارید. اگر مهاجر کبک نیستید این نشانی می تواند هر جای کانادا خرج از کبک باشد و محدودیتی در ارایه نشانی ندارید. هر چند قانونا محدودیتی برای ارایه نشانی در هر دو صورت نیست و این توصیه ها احتیاطی است. 

۴- برای تغییر نشانی که داده اید و یا در صورتی که مشمول بندهای یک و دو این مطلب هستید برای ارایه نشانی در اولین فرصت از طریق  سایت اداره مهاجرت در این آدرس اقدام کنید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar