نتایج دو برنامه انتخاب استانی اخیر ساسکاچوان اعلام شد
28 اکتبر 2020 - 21:24
بازدید 405
10

ساسکاچوان به تازگی نتایج دو برنامه انتخاب استانی (PNP) را اعلام کرد که در هفته های اخیر برگزار شدند. برنامه انتخاب مهاجرتی ساسکاچوان (SINP) در تاریخ 21 اکتبر 2020، متقاضیان مهاجرت را در دسته های «اکسپرس انتری» و «مشاغل موردنیاز» دعوت کرد. در تاریخ 7 اکتبر، متقاضیان در دسته اکسپرس انتری دعوت نامه های خود […]

ارسال توسط :
پ
پ

ساسکاچوان به تازگی نتایج دو برنامه انتخاب استانی (PNP) را اعلام کرد که در هفته های اخیر برگزار شدند.

برنامه انتخاب مهاجرتی ساسکاچوان (SINP) در تاریخ 21 اکتبر 2020، متقاضیان مهاجرت را در دسته های «اکسپرس انتری» و «مشاغل موردنیاز» دعوت کرد.

در تاریخ 7 اکتبر، متقاضیان در دسته اکسپرس انتری دعوت نامه های خود را از ساسکاچوان دریافت کردند.

در انتخاب 21 اکتبر، در مجموع تعداد 618 متقاضی موفق به دریافت دعوتنامه جهت اقدام برای انتخاب استانی– برای درخواست اقامت دائم کانادا – شدند.

تعداد 340 متقاضی در دسته اکسپرس انتری، دعوتنامه های خود را دریافت کردند. حداقل امتیاز لازم جهت دریافت دعوتنامه، 69 بود.

علاوه بر این، تعداد 278 دعوتنامه برای متقاضیان در دسته مشاغل موردنیاز صادر شد. حداقل امتیاز لازم برای این دسته، 78 بود.

طی انتخاب SINP در تاریخ 7 اکتبر، تعداد 455 متقاضی اکسپرس انتری موفق به دریافت دعوتنامه های خود شدند. حداقل امتیاز برای این انتخاب، برابر 70 بود.

تا به این لحظه در سال 2020، تعداد 3,040 متقاضی در دسته اکسپرس انتری و 3,018 متقاضی در دسته مشاغل مورد نیاز، دعوتنامه های خود را دریافت کرده اند

در مجموع، در سال 2020تعداد 6,082 متقاضی SINP موفق به دریافت دعوتنامه شده اند.

متقاضیان جهت دریافت دعوتنامه، ابتدا باید پروفایل ابراز علاقه مندی (EOI) SINP خود را ارسال کنند.

ساسکاچوان برای مدیریت درخواست های شاخه نیروی کار متخصص، از سیستم ابراز علاقه مندی بهره می برد.

متقاضیان هنگام ارسال پروفایل، باید توانایی خود جهت اقامت در ساسکاچوان را ثابت کنند. سپس آنها بر اساس معیارهایی همچون سن، سابقه کار، مهارت های زبانی و ارتباطات در استان، ارزیابی می شوند.

ساسکاچوان با استفاده از این معیارها، به متقاضیان بر اساس «جدول ارزیابی امتیازهای نیروی کار متخصص بین المللی» امتیازی از 100 اعطا می کند.

متقاضیان با بیشترین امتیاز، دعوتنامه ای جهت اقدام برای انتخاب استانی دریافت می کنند. پس از دریافت انتخاب استانی، آنها می توانند درخواست خود را برای کسب اقامت دائم به وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) ارسال کنند.

در حالی که متقاضیان جهت پذیرش در انتخاب، نیازی به دریافت پیشنهاد کاری در ساسکاچوان ندارند، اما باید حداقل یک سال سابقه کار در مشاغل واجد شرایط، مهارت محور و مرتبط با تحصیلات آنها داشته باشند.

متقاضیان موفق در هر دو دوره انتخاب می بایست ارزیابی گواهی تحصیلی را به ساسکاچوان ارسال می کردند. این ارزیابی ثابت می کند که تحصیلات متقاضی، قابل قیاس با استانداردهای آموزشی کانادا است.

 

دسته اکسپرس انتری SINP

دسته اکسپرس انتری ساسکاچوان به سیستم اکسپرس انتری IRCC مرتبط است. سیستم اکسپرس انتری، درخواست های نیروی کار متخصص را برای برنامه های «نیروی متخصص فدرال»، «نیروی کار ماهر فدرال»، و «دسته تجربه کانادایی» مدیریت می کند.

اگر متقاضی از شرایط لازم برای مشمولیت در SINP و یکی از سه برنامه اکسپرس انتری برخوردار باشد، ممکن است ساسکاچوان دعوتنامه ای را برای انتخاب استانی به آنها صادر کنند.

متقاضیان با داشتن این دعوتنامه می توانند درخواست خود را برای انتخاب استانی به ساسکاچوان ارسال کنند. ساسکاچوان سپس به آنها گواهی انتخاب استانی اعطا می کند. متقاضیان می توانند این گواهی را در پروفایل اکسپرس انتری خود آپلود، و 600 امتیاز فوق العاده دریافت کنند که به مجموع امتیاز آنها در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) افزوده خواهد شد.

با این 600 امتیاز فوق العاده، متقاضیان به صورت تضمینی در انتخاب اکسپرس انتری بعدی، دعوت نامه برای تقاضای (ITA) اقامت دائم را دریافت می کنند.

 

دسته مشاغل موردنیاز SINP

دسته مشاغل موردنیاز، ویژه متقاضیانی است که پروفایلی در سیستم اکسپرس انتری ندارند. هدف این برنامه، دعوت از متقاضیانی است که سابقه کار در مشاغلی را دارند که اکنون کمبود نیروی انسانی برای گرداندن آنها در ساسکاچوان احساس می شود.

 

منبع خبر: saskatchewan.ca, October 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar