موفقیت کنپارس در تغییر سرنوشت یک پرونده مهاجرتی سرمایه گذاری کبک
23 جولای 2010 - 11:53
بازدید 228
10

    در هفته گذشته کنپارس توانست در یک پرونده مهاجرتی سرمایه‌گذاری که پیش از این مردود شده بود، یعنی در تنها پرونده سرمایه گذاری رد شده این شرکت، در مرحله تجدیدنظرخواهی موفق به تغییر رای شود. مشکل این پرونده از اینجا پدید آمده بود که استان کبک امتیاز سرقفلی را به عنوان سرمایه افراد نمی‌پذیرفت و همین سبب […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 

در هفته گذشته کنپارس توانست در یک پرونده مهاجرتی سرمایه‌گذاری که پیش از این مردود شده بود، یعنی در تنها پرونده سرمایه گذاری رد شده این شرکت، در مرحله تجدیدنظرخواهی موفق به تغییر رای شود. مشکل این پرونده از اینجا پدید آمده بود که استان کبک امتیاز سرقفلی را به عنوان سرمایه افراد نمی‌پذیرفت و همین سبب شده بود که شرط حداقل سرمایه مورد نیاز برای متقاضی این پرونده مهاجرتی تامین نشده و پرونده‌اش با مشکل روبرو شود.

 

البته ایراد اصلی به ناآگاهی مقامات اداره مهاجرت کبک از مفهوم سرقفلی در ایران و تفاوت حقوقی و اقتصادی آن با سایر نقاط جهان مربوط می‌شد. متاسفانه کارشناسان مرتبط با این حوزه هم تلاشی برای روشن کردن این موضوع نکرده بودند اما  تیم وکلا به سرپرستی  آقای دکتر علی مختاری پس از تهیه گزارش مفصلی در خصوص سرقفلی و نیز حق کسب و پیشه و تجارت و نیز پیشینه آن در حقوق ایران و مقایسه آن با مفاهیم حقوقی در حقوق فرانسه و کانادا و ارائه دلایلی دال بر ارزش مالی، وجود ارزش افزوده  و قابلیت ارزیابی سرقفلی توانستند با ارائه مستندات محکمه‌پسند و یک دفاعیه قوی، نهاد مسئول را به تغییر رای وادار کنند و بدین ترتیب این تنها پرونده معطل مانده شرکت در این حوزه با موفقیت بسته شد.

 

یادآوری می‌شود که به دلیل سیستم دقیقی که در کنپارس برای آماده‌سازی پرونده مالی افراد انجام می‌شود و همچنین انجام فعالیت‌های متعدد جهت آماده‌سازی متقاضیان ویزای سرمایه‌گذاری، اطلاعات روی کتابخانه سایت و استفاده از خدمات یک مترجم بسیار خبره و باتجربه در جلسات مصاحبه، افرادی که با این شرکت در زمینه ویزای سرمایه‌گذاری قرارداد دارند به راحتی از پس مصاحبه ویزا بر آمده‌اند.

 

نکته مهم دیگری که در این میان اتفاق افتاد این است که عملا با این رای همه ایرانیان متقاضی ویزای سرمایه‌گذاری که بخش عمده‌ای از سرمایه آنها به این صورت (امتیاز سرقفلی) است از این مشکل رها شدند و چون  با استناد به رای یک مرجع حل اختلاف می‌توان برای پرونده‌های مشابه دلیل حقوقی ارائه کرد عملا از این به بعد همه متقاضیان می‌توانند از منافع این رای بهره‌مند شوند.

 

شما می‌توانید برای آگاهی از جزییات این خبر و بهره‌گیری از مزایای این ویزا با کارشناسان کنپارس تماس گرفته و مورد خود را مطرح نمایید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar