مهلت مشارکت در طرح دعوا علیه وزیر مهاجرت کبک تمدید شد
15 ژوئن 2017 - 0:00
بازدید 340
7

با توجه به استقبال غیر موکلین و با موافقت وکیل مسئول پرونده، مهلت مشارکت در طرح دعوا علیه وزیر مهاجرت کبک  تا پایان مرداد ماه سال جاری تمدید شد. از آنجا که اداره مهاجرت کبک در روزهای پایانی اسفند سال گذشته تغییراتی را در جدول امتیازات برنامه نیروی متخصص این استان اعلام کرد و این مقررات […]

ارسال توسط :
پ
پ

با توجه به استقبال غیر موکلین و با موافقت وکیل مسئول پرونده، مهلت مشارکت در طرح دعوا علیه وزیر مهاجرت کبک  تا پایان مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

از آنجا که اداره مهاجرت کبک در روزهای پایانی اسفند سال گذشته تغییراتی را در جدول امتیازات برنامه نیروی متخصص این استان اعلام کرد و این مقررات جدید را برای همه پرونده هایی که هنوز بررسی اولیه آنها انجام نشده است (تقریبا شامل همه پروند ه هایی که همچنان در این اداره باز هستند و برخی حتی فایل نامبر ۲۰۱۱ دارند)، عطف بماسبق خواهد کرد، شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس بر آن شد تا اقدام عملی در احقاق حقوق موکلین خود انجام دهد.

اداره مهاجرت هیچ تعریفی از بررسی اولیه ندارند و برخی را به این اشتباه انداخته است که پرونده های آپدیت گرفته از این مرحله رد شده اند اما حتی آنان نیز از نظر این اداره رسیدگی اولیه نشده اند و این اداره عملا در پی اعمال مقررات جدید به همه پرونده های باز موجود است یعنی همه آنهایی که هنوز سی اس کیو نگرفته اند. 

بررسی ها و اقدامات عملی ما منجر به عقد قراردادی با مجموعه حقوقی Rochefort & Associates در مونترآل شد و به این ترتیب دعوایی از سوی موکلین ما علیه وزیر مهاجرت به مدیریت خانم اینگرید مازولا وکیل با سابقه کبک در این زمینه طرح خواهد شد.

برای اعلام همراهی در این طرح دعوا، کافی است حداکثر تا 30 مرداد ماه سال جاری به نشانی [email protected] ایمیل بزنید. لطفا ایمیل های خود را با عنوان «Unfair Quebec Regulations» ارسال کنید. در پاسخ لیست مدارک مورد نیاز، وکالت نامه ای که باید امضا کنید و نیز روش پرداخت هزینه این اقدام حداکثر ظرف مدت یک هفته برای شما ارسال خواهد شد.

برای مشاهده جزئیات مشارکت در این طرح دعوا اینجا را کلیک کنید.

همچنین برای پاسخ به سوالاتی مانند اینکه چقدر شانس برنده شدن در این دعوا هست، و اینکه برای منتفع شدن از آن باید حتما در شکایت شرکت کرد یا خیر، در مقاله ای با بررسی جزئیات مورد مشابه ای شکایت از وزیر مهاجرت برخورد کردیم که در اینجا می توانید شرح آن را مطالعه کنید. ( خلاصه ای از مورد شکایت از وزیر مهاجرت کبک: یک شهروند آلمانی تبار که درخواست گواهی انتخاب کبک (CSQ) خود را از طریق برنامه PEQ ارسال کرده بود، چند ماه پس از ارسال مدارکش، مقررات تغییر کرد و گواهی او به دلیل عدم ارائه مدرک زبان فرانسه صادر نشد. به عبارتی، اداره مهاجرت مقررات جدید را عطف بماسبق کرد. پس از شکایت وی از وزیر مهاجرت، قاضی دادگاه عالی کبک رای داد که پرونده او باید دوباره بازنگری شود و درخواستش باید با توجه به مقررات زمان ارسال بررسی گردد.)

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar