مهلت رای گیری مسابقه هفت سین پرنیان به پایان رسید
11 آوریل 2017 - 0:00
بازدید 446
6

فرصت جمع آوری رای برای شرکت کنندگان در هشتمین دوره مسابقه هفت سین پرنیان به پایان رسید. بنابر اعلام دبیرخانه هشتمین مسابقه هفت سین پرنیان، پس از بررسی نهایی و حذف رای های تقلبی، اسامی برگزیدگان در این دوره از مسابقه هفت سین، در تاریخ ۲۵ فروردین ۹۶ اعلام خواهد شد. کانال رسمی مسابقه هفت […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرصت جمع آوری رای برای شرکت کنندگان در هشتمین دوره مسابقه هفت سین پرنیان به پایان رسید.

بنابر اعلام دبیرخانه هشتمین مسابقه هفت سین پرنیان، پس از بررسی نهایی و حذف رای های تقلبی، اسامی برگزیدگان در این دوره از مسابقه هفت سین، در تاریخ ۲۵ فروردین ۹۶ اعلام خواهد شد.

کانال رسمی مسابقه هفت سین در تلگرام با آدرس (telegram.me/myhaftsin) می باشد.

توضیح اینکه؛ گروه رسانه ای پرنیان با حمایت شرکت کنپارس، هرساله اقدام به برگزاری این مسابقه با هدف حفظ آیین های ملی ایرانی و گسترش فرهنگ های باستانی و زنده نگه داشتن این میراث در مرزهای جغرافیای فرهنگی ایران می نماید.

این مسابقه برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ خورشیدی برگزار گردید و استقبال دوستان برای شرکت در ایـن مسابقه، نشان از همدلی و علاقه به این فرهنگ کـهن در میان پارسی زبانان داشت. البته حضور گسترده شـرکت کنندگان فارسی زبان از سایر کشورها در ســال های بعد به ما نشان داد که این مسـابقه مرزها را در نوردیده و نه تنها ایرانیان سـاکن در هرکجای این جهان خاکی بلکه هرکس که به زبان پارسی سخن می گفت و آموخته بود، می دانست که می تواند با ما همراه شــود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar