مهاجرت، کلید موفقیت کانادا در قرن بیست و یکم
08 جولای 2020 - 15:15
بازدید 367
5

«سیاست های مهاجرتی مترقی که ما به اجرا می گذاریم، پایه و اساس موفقیت کانادا در قرن 21 است.» این بخشی از سخنان دو وزیر کانادایی است که اخیراً در مورد اهمیت مهاجرت یرای  اقتصاد این کشور نوشتند. مندیچینو، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، و باینز، وزیر نوآوری، علم و صنعت. خانواده مندیچینو پس […]

ارسال توسط :
پ
پ

«سیاست های مهاجرتی مترقی که ما به اجرا می گذاریم، پایه و اساس موفقیت کانادا در قرن 21 است.» این بخشی از سخنان دو وزیر کانادایی است که اخیراً در مورد اهمیت مهاجرت یرای  اقتصاد این کشور نوشتند. مندیچینو، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، و باینز، وزیر نوآوری، علم و صنعت.

خانواده مندیچینو پس از جنگ جهانی دوم از ایتالیا به کانادا آمدند در حالی که خانواده باینز از هند به این کشور مهاجرت کرده اند. امروز، این وزیران دو نماینده از بی شمار مهاجران موفق در سراسر کانادا هستند، زیرا نظارت بر  نهادهایی دارند که برای توسعه اقتصادی کشور بسیار مهم هستند. مندیچینو و باینز در مقاله خود گفته اند که شروع کار به عنوان مهاجر جدید در کانادا می تواند در ابتدا دشوار باشد، اما این کشور فرصت های زیادی را برای موفقیت تازه واردان فراهم می کند و در مقابل آنها هم موجب توانمندی کانادا می شوند.

امروز، دو وزیر مسئول اتخاذ سیاست هایی هستند که به ادامه چرخه مثبت مهاجرت به کانادا کمک می کنند؛ چرخه فرصت برای مهاجران و توسعه کانادا. هر دو وزیر نامبرده وظیفه جذب مهاجران، نیروی کار خارجی و دانشجویان بین المللی را به کانادا بر عهده دارند.

برای پشتیبانی از این جریان، دولت فدرال در سال 2017 جریان جهانی استعدادیابی را راه اندازی کرد که از آن زمان تاکنون هزاران هزار کارگر فنی را به کانادا جذب و ده ها هزار شغل را در این روند ایجاد کرده است. به دنبال سالی پربار که در 2019 داشت، کانادا در سال 2020 پذیرای سطح بالاتری از استعدادهای جهانی بود.

در اوایل سال جاری نیز مندیچینو برنامه جدید سطح مهاجرت کانادا را اعلام کرد که از سطوح بالاتر جذب تازه واردان پشتیبانی می کند. همه گیری کروناویوس روی این برنامه ها تأثیر گذاشته اما مندیچینو به طور مداوم اظهار داشته که مهاجرت برای کانادا در اولویت خواهد بود.

مندیچینو و باینز در مقاله خود نوشتند: «همه ما می دانیم که باید به تلاش خود برای جذب استعدادهای برتر جهانی به کانادا ادامه دهیم». بر اساس همین عقیده است که دولت محدودیت های سفر را برای مهاجرت کارگران خارجی، کم کرده و انتخاب های اکسپرس انتری و برنامه نامزدی استانی (PNP) هنوز هم اجرا می شوند.

 

منبع خبر: CIC News, July 07, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar