مقررات جدید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری: ۱.۶ میلیون دلار دارایی و ۸۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری (و یا پرداخت ۲۲۰ هزار دلار)
20 می 2010 - 8:37
بازدید 389
13

  مدتی است که زمزمه تغییر مقررات مهاجرت از طریق سرمایه گذاری شنیده می شود. اصل تغییر چنانکه در مطالب پیشین همین وب سایت مورد اشاره قرار گرفت مدتهاست که مورد توافق قرار گرفته ولی میزان تغییرات در هاله ای از ابهام قرار داشت. بر اساس اخبار غیر رسمی که از منبعی بسیار معتبر به […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

مدتی است که زمزمه تغییر مقررات مهاجرت از طریق سرمایه گذاری شنیده می شود. اصل تغییر چنانکه در مطالب پیشین همین وب سایت مورد اشاره قرار گرفت مدتهاست که مورد توافق قرار گرفته ولی میزان تغییرات در هاله ای از ابهام قرار داشت. بر اساس اخبار غیر رسمی که از منبعی بسیار معتبر به ما رسیده است تغییرات نهایی در برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک و فدرال به شرح زیر خواهد بود. این تغییرات اواخر ماه جون منتشر خواهند شد و پس از انتشار دوم  اواسط ماه اکتبر اجرایی می شوند: برای اقدام از طریق سرمایه گذاری به شرکت کنپارس مراجعه کنید

۱- در هر دو برنامه فدرال و کبک دارایی ثابت متقاضی باید حداقل ۱.۶ میلیون دلار باشد

 

۲- در هر دو برنامه میزان سرمایه گذاری انفعالی از ۴۰۰ هزار دلار به ۸۰۰ هزار دلار افزایش یافته است بنابراین برای کسانی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مبلغ ۱۲۰ هزار دلار به ۲۲۰ هزار دلار افزایش می یابد (احتمال ضعیفی در کمتر شدن رقم هزینه تسهیلات وجود دارد)

 

۳-  برنامه فدرال به محض انتشار قانون از قبول کیسهای جدید تا اجرایی شدن قانون خودداری خواهد کرد اما کبک به قبول کیس تا اجرایی شدن قانون و بر اساس قانون فعلی ادامه می دهد

 

۴- برنامه فدرال به محض اجرایی شدن قانون  به رویه فعلی خود در قبول فرمهای ساده شده بدون مدارک پایان خواهد داد و از متقاضیان مانند کبک در همان ابتدا مدارک خواهد خواست و بلافاصله رسیدگی را آغاز خواهد کرد.

 

۵- همانند آنچه در برنامه نیروی متخصص اتفاق افتاد اداره مهاجرت فدرال به موازات رسیدگی به فایلهای رسیده جدید در سیستمی موازی پرونده های قبلی (تقاضاهای مبتنی بر فایلهای ساده شده) را نیز به تدریج مورد رسیدگی قرار خواهد داد. به تعبیر دیگر رسیدگی در برنامه فدرال که اکنون ۴ سال به طول می انجامد بسیار سریع تر اتفاق خواهد افتاد.

 

توصیه ما به دوستان واجد شرایط در قالب قانون فعلی این است که در صورتی که تصمیم به مهاجرت دارند هر چه سریعتر پرونده خود را به جریان بیاندازند تا از مزیت پرداخت کمتر برخوردار بشوند. دفاتر ما در ایران و کانادا آماده قبول پرونده متقاضیان واجد شرایط و ارسال سریع آنها به اداره مهاجرت تا قبل از اجرایی شدن تغییرات هستند. در صورتی که علاقمند به اقدام هستید و مایلید شرایط شما از سوی آقای دکتر مختاری بررسی شود می توانید با شماره تلفن های مستقیم ایشان از تهران ۲۳۹۸۴۲۲۱ , ۲۳۹۸۴۵۲۱ (پیش شماره ۰۲۱)  با وی در کانادا تماس بگیرید. توجه داشته باشید که با توجه به اختلاف ساعت بین ساعت ۵ بعداز ظهر تا ۸ صبح به وقت تهران امکان پاسخگویی وجود دارد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar