مسیر مهاجرتی جدید برای جذب تازه‌واردان جهت اقامت در نیوفاندلند و لابرادور
22 نوامبر 2020 - 20:47
بازدید 430
6

دولت استانی، امروز مسیر جدید مهاجرت را با عنوان «اولویت مهارت های نیوفاندلند و لابرادور» تحت «انتخاب استانی نیوفاندلند و لابرادور»(NLPNP) معرفی کرد. این برنامه در ۲ ژانویه ۲۰۲۱ راه اندازی خواهد شد، و تازه واردان فوق حرفه ای را با تحصیلات بالا و تجربه تخصصی در بخش هایی مانند فناوری جذب خواهد کرد (چراکه […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت استانی، امروز مسیر جدید مهاجرت را با عنوان «اولویت مهارت های نیوفاندلند و لابرادور» تحت «انتخاب استانی نیوفاندلند و لابرادور»(NLPNP) معرفی کرد. این برنامه در ۲ ژانویه ۲۰۲۱ راه اندازی خواهد شد، و تازه واردان فوق حرفه ای را با تحصیلات بالا و تجربه تخصصی در بخش هایی مانند فناوری جذب خواهد کرد (چراکه که تقاضای روزافزون از آموزش و استخدام محلی پیشی گرفته است).

آقای «اندرو فیوری»، نخست وزیر نیوفاندلند و لابرادور، و آقای «گری بیرن»، وزیر «مهاجرت، مهارت و کار»، امروز این خبر را در «تبادل نوآوری Emera»، در «پردیس سیگنال هیل دانشگاه Memorial نیوفاندلند» اعلام کردند.

کارفرمایان در بخش هایی با رشد بالا که به مهارت های خاص نیاز دارند، این مسیر جدید را درخواست کرده اند، زیرا تلاش آنها برای استخدام محلی پاسخگوی تقاضای رو به رشد نیروی کار متخصص و باتجربه نبوده است.

مسیرهای مشابه «اولویت مهارت های نیوفاندلند و لابرادور» حداکثر ۷۰ درصد کل درخواست های مهاجرتی موردتایید در سایر استان ها را تشکیل می دهند.

«اولویت مهارت های نیوفاندلند و لابرادور» برای افرادی فراهم شده که دارای صلاحیت تخصصی یا مدرک آکادمیک در بخش های دارای اولویت (مانند فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری اقیانوس ها، مراقبت های بهداشتی، کشاورزی، و آبزی پروری) هستند:

  • فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد یا دکترا از دانشگاه Memorial که تحصیلات آنها در سه سال گذشته به پایان رسیده است؛ یا
  • افراد استثنایی واجد شرایط که حداقل یک سال در مشاغل تخصصی، فوق حرفه ای، و با تقاضای بالا کار کرده اند.

 

فردی که دارای معیارهای موردنظر باشد، بر اساس فرم ابراز علاقه مندی خود ارزیابی می شود و ممکن است از او دعوت شود تا درخواست خود را تحت NLPNP ارائه دهد.

لیست مشاغل درخواستی به طور منظم بازبینی خواهد شد تا به بهترین نحو با اولویت های کار استان ها مطابق باشند.

با وجود چالش های ناشی از همه گیری کرونا، دولت استانی همچنان به برنامه ریزی برای رشد آینده و تحقق هدف ۲۰۲۲ برای افزایش مهاجرت به سالانه ۲۵۰۰ ساکن دائمی جدید ادامه خواهد داد.

 

منبع خبر: gov.nl.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar