محکومیت زن تورنتویی به‌خاطر هماهنگی ازدواج صوری برای مهاجرت
06 جولای 2015 - 23:43
بازدید 238
12

 زن اهل تورنتو به اتهام ترغیب و کمک به افراد برای ازدواج ساختگی بمنظور مهاجرت به دو سال حبس خانگی محکوم شد. این زن به بیست و یک فقره ترغیب افراد به ارائه اطلاعات غلط در یک بازه زمانی 7 ساله محکوم شد. کارآگاهان گفته اند که این زن بهمراه همدستانش شهروندان کانادایی را ترغیب […]

ارسال توسط :
پ
پ

 زن اهل تورنتو به اتهام ترغیب و کمک به افراد برای ازدواج ساختگی بمنظور مهاجرت به دو سال حبس خانگی محکوم شد. این زن به بیست و یک فقره ترغیب افراد به ارائه اطلاعات غلط در یک بازه زمانی 7 ساله محکوم شد. کارآگاهان گفته اند که این زن بهمراه همدستانش شهروندان کانادایی را ترغیب میکرده که با شهروندان چینی ازدواج کنند و آنها را بمنظور مهاجرت به کانادا اسپانسر کنند. آنها این کار را در ازای مبالغی بین 30،000 تا 35،000 دلار کانادا انجام میداده اند. بنابر تحقیقات، کارآگاهان متوجه شده اند که این ازدواجهای ساختگی بین سالهای 2005 تا 2012 صورت گرفته است.

بنا بر تحقیقات این ازدواجها بمنظور زندگی مشترک افراد نبوده است. وی که با نام کریستین رن هم شناخته میشود در دسامبر گذشته در دادگاه حاضر شد و در 5 مورد از اتهامات 21 گانه اش محکوم شد. او بخاطر مشاوره مهاجرت غیر قانونی و ترغیب افراد به ارائه اطلاعات غلط به دو سال  منهای یک روز حبس در خانه محکوم شده است. پلیس از شهروندان خواسته چنانچه موارد مشابهی را در اختیار دارند پلیس را در جریان قرار دهند.

 

بنابر قانون هر کسی که بطور غیر قانونی در زمینه مهاجرت مشاوره بدهد و یا به افراد کمک کند تا اطلاعات غلط (از جمله در مورد ازدواجهای صوری) ارائه کنند مجرم شناخته میشوند.

 

اصل مطلب در CTV NEWS

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar