محورهای اصلی نشست های تخصصی مهرماه اعلام شد
29 سپتامبر 2014 - 17:53
بازدید 377
12

با نزدیک شدن به روزهای برگزاری «دومین سمینار تخصصی زندگی و کار در سرزمین جدید»، دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس محورهای اصلی نشست‌های تخصصی در صبح روزهای پنج‌شنبه 10 مهرماه و آدینه 11 مهرماه نود و سه را اعلام کرد. برای ثبت نام آنلاین به این صفحه بروید. بنا به این گزارش؛ در روز […]

ارسال توسط :
پ
پ

با نزدیک شدن به روزهای برگزاری «دومین سمینار تخصصی زندگی و کار در سرزمین جدید»، دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس محورهای اصلی نشست‌های تخصصی در صبح روزهای پنج‌شنبه 10 مهرماه و آدینه 11 مهرماه نود و سه را اعلام کرد.

برای ثبت نام آنلاین به این صفحه بروید.

بنا به این گزارش؛ در روز نخست که با موضوع «شروع و ادامه زندگی در سرزمین جدید» برگزار می‌گردد، علی مختاری پیرامون این پرسش که چقدر ادامه تحصیل در کانادا درست است، نکات مهم هنگام ورود و مرور الزامات حفظ اقامت و خرید خانه و خودرو به مدت 30 دقیقه صحبت خواهند کرد و پس از وی وحید خلجی به مدت 15 دقیقه در مورد ازدواج و طلاق و پیامدهای حقوقی آن در پشت تریبون قرار خواهند گرفت. آخرین سخنران نشست تخصصی روز نخست حسین میرزاخانی هستند که پیرامون افق بازار کار کانادا در سال 2020، درصد بیکاری، متوسط حقوق، تفاوت‌های فرهنگی، زبان و برقراری ارتباط و تاکید بر داشتن تجربه کار کانادایی توسط کارفرمایان به مدت 45 دقیقه صحبت خواهند کرد.

در روز دوم نیز که با موضوع «کار در سرزمین جدید» برگزار می‌گردد، حسین میرزاخانی به مدت 70 دقیقه در مورد سیزده رمز موفقیت برای یافتن شغل، اجزا و انواع رزومه، اجزای کاورلتر، انواع مصاحبه شغلی، چگونگی توسعه ارتباطات شغلی و آمادگی برای مصاحبه صحبت می‌کنند و در ادامه علی مختاری به مدت 20 دقیقه در مورد خرید و راه اندازی تجارت در کانادا نکاتی را بیان خواهند کرد.

گفتنی است نشست‌های تخصصی کنپارس دارای دو بخش نود دقیقه‌ای در هر روز می‌باشد و نود دقیقه دوم به پاسخ‌گویی سخنرانان هر نشست به پرسش‌های شرکت‌کنندگان در سمینار اختصاص یافته است.

دومین سمینار تخصصی زندگی و کار در سرزمین جدید 10 تا 13 مهرماه در قالب دو نشست تخصصی عمومی و 12 کلاس آموزشی در 7 عنوان، در سالن همایش‌های محک به نشانی تهران، میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک برگزار می‌گردد.

یادآوری می‌شود که امکان تکرار این نشست‌ها حداقل تا دو سال آینده نیست و کنپارس به ویژه به موکلین خود حضور در نشست‌های تخصصی و کلاس‌های آموزشی را توصیه می‌کند؛ افزون بر این که این سمینار به افرادی که در مرحله انتخاب مسیر و تصمیم‌گیری در مورد مهاجرت هستند، کمک می‌کند تا تصویری روشن‌تر و دقیق‌تر از این فرآیند داشته باشند و آگاهانه‌تر برای آینده‌شان تصمیم بگیرند.

برای مشاهده صفحه اطلاعات نشست اینجا را ببینید.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar