ماجرای رفتار غیر قانونی پاریس در مورد سرمایه گذاران کبک روشن شد
10 ژوئن 2016 - 21:01
بازدید 431
10

اطلاعات رسیده از منابع موثق، حاکی از آن است که رفتار غیر قانونی سفارت کانادا در پاریس و ارسال نامه های غیر معمول مبنی بر بررسی وضعیت افراد از جهت واجد شرایط بودن برای برنامه و نیز درخواست مصاحبه در مواردی محصول بی اطلاعی تعدادی افسر شاغل در این اداره بوده است. نامه های ارسالی […]

ارسال توسط :
پ
پ

اطلاعات رسیده از منابع موثق، حاکی از آن است که رفتار غیر قانونی سفارت کانادا در پاریس و ارسال نامه های غیر معمول مبنی بر بررسی وضعیت افراد از جهت واجد شرایط بودن برای برنامه و نیز درخواست مصاحبه در مواردی محصول بی اطلاعی تعدادی افسر شاغل در این اداره بوده است. نامه های ارسالی عملا فرمت نامه های قدیمی است که در زمان باز بودن برنامه سرمایه گذاری فدرال برای افراد ارسال می شده است و این دوستان زحمت نوشتن یک نامه جدید و متناسب با مقررات را به خود نداده اند. این دقیقا همان چیزی است که پیش بینی می شد.

از حدود ۱۰۰۰ پرونده تجاری ایرانیان که در پاریس منتظر رسیدگی بوده است برای ۳۰ نفر مصاحبه درخواست شده است. بنا به پیگیریهای اداره مهاجرت کبک و اعتراض شدید به این رفتارر این روند غلط متوقف شده و مصاحبه جدیدی برای افراد ارسال نخواهد شد.بهانه پاریس بر اصرار بر انجام مصاحبه های ارسالی آموزش افسران و آشنایی آنان با پرونده های ایرانی اعلام شده است. 

در هر صورت آنها که به مصاحبه دعوت شده اند باید رنج سفر را برخود هموار کنند و آپدیتها نیز مطابق درخواست باید ارسال شود. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar