لغو قرنطینه برای مسافران معاف از محدودیت‌های سفر
13 ژوئن 2021 - 19:11
بازدید 416
7

کانادا قصد دارد قوانین قرنطینه را برای مسافران معاف از محدودیت‌ها که به طور کامل واکسینه شده اند، تا اوایل جولای کاهش دهد کانادایی‌ها و مسافرانی که از محدودیت‌های سفر معاف هستند و به طور کامل واکسینه شده اند، مشمول قرنطینه متفاوتی خواهند بود. به گفته خانم «پتی هایدو»، وزیر بهداشت کانادا، مسافرینی که از […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا قصد دارد قوانین قرنطینه را برای مسافران معاف از محدودیت‌ها که به طور کامل واکسینه شده اند، تا اوایل جولای کاهش دهد

کانادایی‌ها و مسافرانی که از محدودیت‌های سفر معاف هستند و به طور کامل واکسینه شده اند، مشمول قرنطینه متفاوتی خواهند بود.

به گفته خانم «پتی هایدو»، وزیر بهداشت کانادا، مسافرینی که از محدودیت‌های سفر معاف هستند، اگر دوز دوم واکسن کرونا را طی 14 روز پس از ورود دریافت کرده باشند، مجبور به قرنطینه 14 روزه نخواهند بود.

خانم «هایدو» اظهار داشت که اوایل ماه جولای (که تعداد مبتلایان به احتمال زیاد کاهش یافته) زمان مناسبی برای اعمال این قانون خواهد بود. به این حال، دولت فدرال کماکان در حال رایزنی با دولت‌های استانی و اداره مهاجرت است.

وزیر بهداشت همچنین اظهار داشت تنها واکسن‌هایی که موردتأیید کانادا باشند، قابل قبول خواهند بود. در حال حاضر، کانادا چهار واکسن را تأیید کرده است:

  • Astra Zeneca
  • Johnson and Johnson
  • Pfizer
  • Moderna

 

کانادا در آینده، واکسن‌های دیگر را موردبررسی قرار خواهد داد.

قوانین قرنطینه برای سایر مسافران

در حال حاضر، مسافران باید پس از ورود به کانادا، نتیجه منفی تست کرونا و همچنین یک برنامه قرنطینه مناسب را برای زمانی که منتظر نتیجه هستند، ارائه دهند.

ماه گذشته، «پورتال کووید19 کانادا» خواستار لغو قوانین قرنطینه 3 روزه در هتل‌های موردتأیید دولت شد. اما هنوز تغییری در این قانون ایجاد نشده است؛ قوانین قرنطینه برای مسافرانی که واکسینه نشده اند، همچنان پابرجاست.

طبق پیش بینی‌های مقامات دولتی، محدودیت‌های مرزی ممکن است در اواخر ماه ژوئن یا جولای، کاهش یابد. آقای «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا، هفته گذشته اعلام کرد که گشایش مرز کانادا به صورت «مرحله‌ای» انجام خواهد شد.

دولت کانادا هنوز تاریخ رسمی را برای بازگشایی مرز، منتشر نکرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar