طرح دعوا در دادگاه فدرال به دلیل تاخیر در رسیدگی به پرونده های تجاری کبک
22 ژانویه 2018 - 23:00
بازدید 372
8

پیش از این کنپارس در موارد متعدد شکایت هایی را علیه وزیر مهاجرت به دلیل تاخیر در رسیدگی به پرونده ها در دادگاه فدرال طرح کرده است که می توان گفت مجموعا همه دعاوی منجر به رسیدگی سریع تر به پرونده متقاضیان درگیر در شکایت شده است. مهمترین دعوا را در سال ۲۰۱۱ برای زیر […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیش از این کنپارس در موارد متعدد شکایت هایی را علیه وزیر مهاجرت به دلیل تاخیر در رسیدگی به پرونده ها در دادگاه فدرال طرح کرده است که می توان گفت مجموعا همه دعاوی منجر به رسیدگی سریع تر به پرونده متقاضیان درگیر در شکایت شده است. مهمترین دعوا را در سال ۲۰۱۱ برای زیر فشار قرار دادن وزیر وقت مهاجرت جیسن کنی در پرونده های نیروی متخصص فدرال طرح شد که نزدیک به ۳۵۰ نفر در آن مشارکت کردند و منجر به سازش با این سازمان و البته رسیدگی به پرونده ها شد. این ماجرا را در همین وب سایت می توانید با سرچ کلمات شکایت و دادگاه در همین وب سایت مطالعه کنید. بعد از آن نیز بارها در مقاطع مختلف از این اهرم استفاده شده است.

از آنجا که همچنان تعدادی از متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک و دیگر برنامه های تجاری ابن استان که پرونده های آنها در دوره دولت محافظه کار کانادا، استفان هارپر ثبت شده بود، در مرحله فدرال منتظر رسیدگی و نهایی شدن پرونده خود هستند، برآن شدیم تا با همکاری یکی از معتبرترین شرکتهای حقوقی مونترآل شکایتی را به دادگاه فدرال کانادا به منظور الزام مقامات اداره مهاجرت به رسیدگی هر چه سریعتر به این پرونده ها مطرح کنیم.

متاسفانه این متقاضیان، در اصل قربانی سیاست های مغرضانه دولت محافظه کار کانادا به رهبری استفان هارپرهستند و اگرچه از اول ژانویه 2016 و با روی کار آمدن دولت لیبرال همه پرونده ها به پاریس رفت و از آن به بعد روند رسیدگی منطقی و معقولی پیدا کرد، اما هنوز تکلیف تعداد زیادی از این پرونده ها روشن نشده است.  

این گروه از متقاضیان از دو منظر قربانی شده اند؛ از طرفی قربانی سیاست های غلط و غیر اصولی دولت محافظه کار کانادا شده اند و از طرف دیگر، قربانی حجم بالای پرونده های ورودی به اداره مهاجرت در آن سال ها شده اند. تعداد پذیرش پرونده ها نامحدود و بسیار زیاد بود؛ به طوری که تنها تا ماه اکتبر 2010، 17500 پرونده سرمایه گذاری کبک  ثبت شده بود.

با توجه به اینکه مدت زمان رسیدگی به این پرونده ها بسیارغیراصولی، طولانی شده است و با توجه به پیشینه موفق کنپارس در طرح دعوا به دولت فدرال، از علاقه مندان دعوت می کنیم در صورتی که می خواهند در این شکایت، کنپارس را همراهی کنند، به نشانی زیر با عنوان «مشارکت در طرح دعوا» ایمیل ارسال کنند:

info @ parscanada.com

هزینه برای موکلین کنپارس 500 دلار و برای غیر موکلین 1000 دلار می باشد.

تمام افرادی که پرونده فدرال آنها تا ژانویه 2016  یعنی تا پایان سال 2015 ثبت شده است، می توانند ما را همراهی کنند. توجه داشته باشید که زمان ثبت پرونده در مرحله استانی مد نظر نیست، آنهایی که قبولی را در اداره مهاجرت کبک گرفته اند و ثبت پرونده فدرال آنها تا پایان سال 2015 است، می توانند با ما همراه شوند.

گفتنی است که هر چه تعداد افراد شرکت کننده در این طرح دعوا بیشتر باشد، شانس موفقیت نیز بیشتر خواهد بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar